יום שלישי, 17 במרץ 2015

תכני קורסים עבור לימודי gmat



לימודי gmat נערכים במסגרת קורסים ייעודיים. תכני הקורס מתכתבים עם המבחן הבינלאומי המהווה תנאי קבלה ללימודי תואר שני במנהל עסקים, אך בכל מוסד לימודים ניתן למצוא דגשים אחרים. הקורס כולל שילוב בין תרגול מעשי וידע תיאורטי והוא מועבר על ידי מדריכים מנוסים. המאפיין המשותף לכל הקורסים הוא התמקדות בפרקי המבחן ובעיקר בנושאים של כתיבת חיבורים, פתרון שאלות מתמטיות ומענה על החלק המילולי של תיקון משפטים, חשיבה אנליטית והבנת הנקרא.

קורס ללימודי gmat מעמיד עבור הסטודנטים ארגז כלים מגוון. הסטודנטים יכולים להיעזר באמצעים שונים כדי ללמוד את החומר ולתרגל אותו. העזרים הנפוצים המשמשים עבור לימודי gmat הם שיעורים מוקלטים על גבי אתרי אינטרנט, מעקב אחר ידיעת המילים באמצעות אפליקציות ייעודיות ובחינות CAT מלאות הזהות במתכונתן לבחינות GMAT אמיתיות. אלו בחינות אדפטיביות בהן קושי השאלות עולה עם כל תשובה נכונה של הסטודנט.



המשמעות של תרגול מעשי
בניגוד לקורס פסיכומטרי או לקורסים עיוניים אחרים, לימודי gmat מחייבים התמקדות במישור המעשי. מחקרים מראים כי רק באמצעות תרגול מעשי ניתן להגיע לתוצאות משביעות רצון במבחן. התרגול חוסך זמן והתלבטויות, מייצר רמה גבוהה של ביטחון עצמי ומאפשר היכרות עם סגנון השאלות ולא רק עם התכנים. המשמעות של תרגול מעשי צריכה להיות ברורה לכל מועמד לתואר שני רוצה לעבור בהצלחה את מבחני הקבלה.

תפקידם של מדריכים בקורס GMAT הוא להבהיר את חשיבות התרגול המעשי. מצד שני, עליהם להעניק תמיכה ולעזור לתלמידים מתקשים. לימודי gmat הם רק השלב הראשון בתהליך ארוך המגיעו לשיאו במבחן עצמו. את התהליך הזה רצוי לעבור מול מוסד לימודים המעסיק מדריכים מנוסים, הוגנים ובעיקר סבלניים כלפי צרכי הסטודנטים והדרישות שלהם.