יום שלישי, 17 במרץ 2015

משקפי שמש



לשמירה על העיניים ועל הבטיחות שלנו – על חשיבותם של משקפי שמש
משקפי שמש הם, כפי שכולנו מכירים היטב, משקפיים פשוטים בעלי עדשות כהות המגנות על העיניים שלנו מקרינת השמש. קרינת השמש הזו היא קרינה מזיקה – ולכן משקפי השמש שלנו הם מוצר חשוב לשמירה על בריאות העיניים שלנו. בנוסף, משקפי השמש מגנים עלינו גם מסנוור – נתון חשוב במיוחד בסיטואציות כמו נהיגה, לדוגמה – שבה סנוור הוא סכנה מהותית לבטיחותנו.




משקפי שמש חשובים לא רק בגלל התפקיד שלהם – אלא הרבה בגלל האופנה בהם
מה שנכתב עד כאן הוא התפקיד המשעמם והטכני של משקפי שמש בחיי היום-יום שלנו – וכיום ברור שתפקיד זה הוא תפקיד שולי לעומת ההצהרה האופנתית של משקפי השמש השונים שלנו. ישראל היא מדינה חמה שבה זורחת שמש חזקה במשך רוב ימות השנה – ולכן כמעט כל ישראלי מחזיק לפחות בזוג אחד של משקפי שמש. כתוצאה מכך – הם הופכים לאביזר אופנתי משמעותי שאומר הרבה על הסגנון האופנתי ועל האופי שלנו – וגם על מה שאנחנו מעוניינים לשדר לסביבה שלנו. לא בכדי מיטב מותגי האופנה ברחבי האופנה עמלים על ליין משקפי שמש אופנתי ומעודכן – מדובר באביזר אופנתי משמעותי ומרכזי.

משקפי השמש שלנו אומרים עלינו הרבה – וצריך לבחור אותם בחכמה
כל אביזר או פריט אופנתי שאנחנו קונים – אנחנו בוחרים בקפידה לאחר מדידות והתלבטויות רבות. משקפי שמש הם פריט אופנתי שמוצא את מקומו על הפנים שלנו במשך רוב שעות היום, בכמעט כל ימי השנה – בעצם האביזר האופנתי הנפוץ ביותר בחיי היום-יום שלנו. כתוצאה מכך – חשוב לבחור את משקפי השמש שלנו לאחר מדידה קפדנית ובחירה של הדגם המתאים לנו ביותר. בנוסף – חשוב לבדוק שאנחנו לא משלמים עליהם יותר מדי – ובהחלט מומלץ לבצע סקר שוק סביב הדגם המועדף עלינו ברשת.