יום שבת, 28 במרץ 2015

טיולים לפיליפינים



הפיליפינים – 7,107 איים של נופים מדהימים והיסטוריה עשירה

בשנת 1521 הגיעה לראשונה רגל אירופאית לקבוצת האיים הגדולה שאנחנו מכירים היום בשם הפיליפינים – ואז הייתה זו האימפריה הספרדית שכבשה את האיים, כיבוש שנמשך יותר מ-350 שנים. הספרדים הם גם שנתנו לפיליפינים את שמם – על שם המלך הספרדי פיליפ השני. בשנת 1898 פרצה מלחמת ארה"ב-ספרד על השליטה בפיליפינים, מלחמה שארה"ב ניצחה, ומעט לאחר מכן העניקה לפיליפינים את עצמאותם המדינית. עצמאות זו לא שרדה זמן רב, ובמלחמת העולם השנייה הם נכבשו על ידי האימפריה היפנית הברוטאלית. רק בשנת 1946 ניתנה למדינת הפיליפינים כפי שאנחנו מכירים אותה כיום (פחות או יותר) עצמאות – ומאז ועד היום היא הפכה למדינה ה-12 בעולם מבחינת גודל האוכלוסייה, כשהיא מונה 107 מיליון תושבים המתגוררים ב-7,107 איים שונים.




טיולים לפיליפינים – איפה, איך, מתי?

כשאנחנו מתכננים טיולים לפיליפינים, כיעד אקזוטי ורחוק שלא הרבה ישראלים מבינים בו לעומק, חשוב לשאול הרבה שאלות ולתכנן את הטיול היטב. איפה? ישנם הרבה מאוד יעדים תיירותיים מובילים בפיליפינים שטיולים לפיליפינים יכולים להקיף, החל מיעדים טבעיים כמו טרסות האורז ועד טיול עירוני במנילה עיר הבירה. מתי? מומלץ לתכנן את הטיול בחודשי החורף הישראלי, כך שנתחמק מעונת הסופות הפיליפינית שיכולה להיות גם מסוכנת. השאלה האחרונה היא – איך?

בשביל לתכנן טיולים לפיליפינים בצורה הטובה ביותר כדאי לפנות למקצוענים

חברות מקצועיות של טיולים לפיליפינים עוזרות לכם לתכנן או אפילו מתכננות עבורכם את הטיול, מרמת כרטיסי הטיסה דרך יעדי הטיול השונים ועד ארגון טיול מאורגן במידת הצורך. כשאנחנו מתכננים טיולים לפיליפינים נדרשים לא מעט ידע והרבה ניסיון – ניסיון שקיים בידיים המקצועיות ביותר שיתכננו עבורכם את הטיול שמתאים לכם במידה הרבה ביותר.