יום שלישי, 31 במרץ 2015

רמי לוי תקשורת שירות לקוחות



מה כולל הסכם התקשרות מול שירות הלקוחות של רמי לוי תקשורת?
מחלקת שירות הלקוחות של רמי לוי תקשורת היא המקום הנכון לקבל מידע על הסכם התקשרות. לקוחות חדשים שרוצים להצטרף לחברת רמי לוי תקשורת חייבים למלא ולחתום על הסכם התקשרות. זהו חוזה המשמש גם את נציגי שירות הלקוחות של רמי לוי תקשורת וגם את הלקוח בעצמו. יחד עם זאת, חשוב לעבור היטב על המסמך ולהבין מה הוא כולל. הסכם התקשרות מחייב את הצדדים לאורך זמן ולעיתים קשה להתנער ממנו.

החלק הראשון של הסכם התקשרות לקבלת שירותי תקשורת מחברת רמי לוי תקשורת הוא מבוא. החלק הזה מדגיש כי חברת רמי לוי אמורה להקצות למנוי מספר טלפון מתוך מאגר מספרים. בחלק הזה גם מופיעים פרטים על זכאות של המנוי לרכוש מכשירים לפי בחירתו, לרבות דרך משווקים שאינם קשורים לחברת רמי לוי תקשורת. סעיף זה חיוני עבור מי שרוצה להיעזר בשירותי שירות הלקוחות של רמי לוי תקשורת עם מכשיר שלא שייך לחברה.

למידע נוסף לחץ כאן - רמי לוי תקשורת שירות לקוחות
אספקת שירותים ותנאי התקשורת למנוי
כל מנוי רשאי ליצור קשר עם מחלקת שירות הלקוחות של רמי לוי תקשורת. בעזרת יצירת קשר עם המחלקה ניתן לקבל פרטים ספציפיים על חיובים וחשבוניות, לבצע שינויים במנוי או לשמוע על מבצעים והטבות. הסכם ההתקשרות מול רמי לוי תקשורת מציין בפירוש את התחייבות החברה לספק שירותים. מצד שני, בהסכם מצוין כי החברה תספק את שירותיה רק ללקוחות בעלי מכשיר התומכים בתדר הדור השלישי.

מכל האמור לעיל ניתן להבין את החשיבות של מחלקת שירות הלקוחות של רמי לוי תקשורת. זו המחלקה המתנהלת מול הלקוח ויש לה תפקיד משמעותי. נציגי המחלקה יכולים לעזור בחתימה על הסכם התקשרות ולהציע שירותים נוספים בעתיד.