תפקידם של נציגי
רמי לוי שירות לקוחות
מחלקת רמי לוי שירות
לקוחות מציעה מגוון רחב של שירותים עבור קהל הצרכנים. ראשית, תפקידם העיקרי של
נציגי המחלקה הוא להעמיד לרשות הלקוחות תשובות לשאלות שונות. ניתן ליצור קשר עם
מחלקת רמי לוי שירות לקוחות לאחר רכישת המוצרים באחד מסניפי החברה, או לחילופין
לפני שמתכננים לבצע פעולה צרכנית מן הסוג הזה. שנית, נציגי המחלקה מכירים היטב את
סל המוצרים של סניפי רמי לוי ולכן מוסמכים לתת מענה על צרכים בלתי צפויים.
נציגי מחלקת שירות לקוחות
של רמי לוי עוברים תהליך ארוך של הכשרה והדרכה. הם נדרשים לעמוד בקריטריונים
מחמירים של בקרת איכות, לשלוט ברזי השפה ולשמור על סבלנות גם במקרים קיצוניים או
עומס. לחברת רמי לוי שירות לקוחות המציע שירות גם עבור חברות קשורות ושירותי
תקשורת. את התפקיד של נציגי השירות יכולים הלקוחות לבדוק בכל רגע נתון באמצעות
שיחת טלפון, יצירת קשר דרך הפקס או השארת פרטים באתר האינטרנט.
מתי כדאי לפנות
למחלקת שירות לקוחות?

בסופו של דבר,
נציגי מחלקת שירות הלקוחות של רמי לוי נדרשים להיות זמינים עבור סוגים שונים של
סיטואציות. הם מייצגים את החברה ותפקידם כרוך באחריות.