יום רביעי, 4 במרץ 2015

רמי לוי שירות לקוחות



תפקידם של נציגי רמי לוי שירות לקוחות
מחלקת רמי לוי שירות לקוחות מציעה מגוון רחב של שירותים עבור קהל הצרכנים. ראשית, תפקידם העיקרי של נציגי המחלקה הוא להעמיד לרשות הלקוחות תשובות לשאלות שונות. ניתן ליצור קשר עם מחלקת רמי לוי שירות לקוחות לאחר רכישת המוצרים באחד מסניפי החברה, או לחילופין לפני שמתכננים לבצע פעולה צרכנית מן הסוג הזה. שנית, נציגי המחלקה מכירים היטב את סל המוצרים של סניפי רמי לוי ולכן מוסמכים לתת מענה על צרכים בלתי צפויים.
נציגי מחלקת שירות לקוחות של רמי לוי עוברים תהליך ארוך של הכשרה והדרכה. הם נדרשים לעמוד בקריטריונים מחמירים של בקרת איכות, לשלוט ברזי השפה ולשמור על סבלנות גם במקרים קיצוניים או עומס. לחברת רמי לוי שירות לקוחות המציע שירות גם עבור חברות קשורות ושירותי תקשורת. את התפקיד של נציגי השירות יכולים הלקוחות לבדוק בכל רגע נתון באמצעות שיחת טלפון, יצירת קשר דרך הפקס או השארת פרטים באתר האינטרנט.

מתי כדאי לפנות למחלקת שירות לקוחות?
הפנייה אל מחלקת שירות הלקוחות של רמי לוי תלויה בצרכים האישיים. יש לקוחות הפונים לנציגי השירות בכל מקרה של שאלה. לקוחות אלו מנצלים את הידע, את ההכשרה ואת ההסמכה של נציגי השירות על מנת לקבל תשובות זריזות לשאלות נפוצות. לעומת זאת, אחרים בוחרים לפנות אל מחלקת שירות הלקוחות רק במקרה של בעיות יוצאות דופן. במקרים אלו כרוכה ההתנהלות מול שירות לקוחות במעבר בין נציגים. לא כל הנציגים מכירים את הפתרונות לבעיות ולכן גם המנהלים מעורבים בניהול התקשורת מול הלקוח.
בסופו של דבר, נציגי מחלקת שירות הלקוחות של רמי לוי נדרשים להיות זמינים עבור סוגים שונים של סיטואציות. הם מייצגים את החברה ותפקידם כרוך באחריות.