יום שבת, 28 במרץ 2015

דלתות ביבנה



סוגים של דלתות ביבנה

סקירה קצרה של סוגי דלתות יכולה לעזור לתושבי יבנה, המרכז וגוש דן. דלתות ביבנה משמשות כיום בתור פתרון דקורטיבי ופונקציונאלי. אפשר להתקין את הדלתות בבית או בדירה ולשנות לחלוטין את מראה חלל הפנים. אפשרות אחרת היא לרענן את החזות החיצונית של משרדים, חברות, ארגונים וגם מפעלים באיזור יבנה והמרכז. אלו הסיבות העיקריות המסבירות מדוע כדאי לרכוש דלתות ביבנה ולמה חשוב להכיר את ההבדלים בין הסוגים השונים.
הסוגים הנפוצים ביותר של דלתות ביבנה כוללים דלתות עץ מלא, דלתות עץ גושני ודלתות עץ סנדוויץ'. דלתות עץ מלא מיוצרות מעץ טבעי שלא עבר תהליכי גריסה או עיבוד, בעוד דלתות עץ גושני מיוצרות מגושים ובולי עץ טבעי. דלתות סנדוויץ' מיוצרות משכבות דקות של עץ המודבקות זו לזו. בנוסף, יש ביבנה גם היצע רחב של דלתות פורניר. אלו משטחים דקים עשויים עץ טבעי או מעובד איתן ניתן לצפות דלתות כמעט בכל גודל.




דלתות פורמייקה, מלמין ודלתות אלומיניום

אי אפשר לדבר על סוגי דלתות מבלי להזכיר את פתרונות העיצוב המבוססים על שימוש בפורמייקה. זהו חומר גלם תעשייתי המיוצר מתערובת מעובדת ודחוסה של נייר. דלתות ביבנה המיוצרות מפורמייקה נחשבות ידידותיות לסביבה, בעיקר בהשוואה לדלתות מלמין המיוצרות מחומר פלסטי אותו יוצקים על המשטח המצופה. עוד כדאי להזכיר את הדלתות העשויות משטחי פח וזכוכית הממוסגרים באלומיניום.
יש גם דלתות ביבנה המורכבות מחלקים עשויים חומרים שונים. אלו דלתות משולבות שמחירן גבוה ביחס לפתרונות אחרים בתחום עיצוב הפנים והבית. בכל מקרה, בחירה בדלת אינה מבוססת רק על השיקול הכלכלי. כדאי לבדוק את עמידות הדלת בטווח הרחוק ולשאול בין היתר גם על התקנה, תחזוקה ותקופת אחריות מצד המשווק.