יום חמישי, 31 באוקטובר 2013

צימרים בשפלה



צימרים בשפלה למשפחות
כאשר החופשה השנתית והמשפחתית מגיעה הרי שמטבע הדברים נראה כי הרבה משפחות נוטות להזמין בית מלון באזורים שונים בארץ בשיטת חצי פנסיון או הכול כלול, יחד עם מועדון ילדים ובריכה, וכמובן שפע של אטרקציות שונות ומיוחדות באזור זה. לאחרונה המגמה הזו השתנתה, וניתן למצוא הרבה מאד משפחות, אשר בוחרות לבלות את חופשתן בצימר, ולאו דווקא בצפון או בדרום הרחוקים, אלא במרכז ובשפלה.

בחירת צימרים בשפלה
לעומת השהייה במלונות בארץ, נחשבים הצימרים לפיתרון זול ואיכותי, ומתאים גם למשפחות ולא רק לזוגות אוהבים. צימרים בשפלה וצימרים בכלל מאפשרים בילוי זול לעומת מלון, עם שפע של אטרקציות, טבע, נופים ומתקנים שונים אשר לא תמיד ימצאו מן הסתם בבתי המלון. השיקולים לבחירת צימרים בשפלה אינם רק תלויי מחיר אלא גם מטעמי נוחות מן הסתם.


שיקולים לבחירת צימרים בשפלה
כדי שכל המשפחה תתארח בצימר, לעומת חדרים בבית מלון, אין צורך לשלם על אדם נוסף בחדר, אין צורך בדלת מקשרת, ישנו מטבח מאובזר לחלוטין, ולא צריכים להשתמש בשירותי הסעדה של המלון. משפחה מורחבת יכולה להזמין מספר צימרים צמודים זה לזה, וליהנות ממתקני המנגל ו"הרעש" מבלי חשש להפריע לאורחים אחרים. אין צורך להיות תלויים בלוחות זמנים כמו בבית מלון של צוות הבידור או שירותי האוכל והבר. אפשר לשבת מחוץ או בתוך הצימר לצורך הענין, ליהנות מבירה קרה ולהתמוגג מן הנוף ומהאוויר הצח, לשכב בתוך ערסל, לבקר בבריכה אשר נמצאת באזור, ולעיתים קרובות ליהנות ממתחם של ג'קוזי מפנק ופרטי. בכל אופן יש לתכנן את השהות המשפחתית בעת אירוח של צימרים בשפלה על מנת לקבל מקסימום של הנאה ורוגע לאורך כל ימי החופשה.

בחירת צימרים בשפלה
אין זה סוד כי בשפלה ישנם הרבה יישוביים אשר נמצאים בסמוך לרמלה, רחובות, אשדוד, אשקלון וכיוצא בזה. חשוב שנבחר צימרים בשפלה אשר קרובים למקומות אשר מציעים אטרקציות למשפחות כמו: חוף ים, פארקים, אתרים עם מסלולי טיול וכיוצא בזה. לפיכך, כמו גם הצימרים, האטרקציות והגיוון של סוג הבילוי למשפחות חשוב לא פחות.