יום חמישי, 31 באוקטובר 2013

הלוואה מהירה



המקרים בהם יש ליטול הלוואה מהירה
האם הלוואה מהירה ניתנת רק עבור אנשים אשר הסתבכו עם הבנק מסיבה כזו או אחרת? האם הלוואה זו טובה רק לצורך כיסוי חובות? התשובה היא חד משמעית - לא! נכון שיש אנשים אשר מבקשים ליטול הלוואה מהירה על מנת לכסות על חוב גבוה אשר הצטבר. אולם, הסטטיסטיקה מראה כי רוב האנשים אשר מבקשים ליטול את ההלוואה במהירות לא עושים זאת משום שיש להם חוב כזה או אחר - אלא משום שהם מעוניינים להגדיל את טווח האפשרויות שלהם.

השלמה למשכנתא שאתם נוטלים
כך למשל, אנשים פונים לגופים חוץ בנקאיים ומבקשים ליטול הלוואה מהירה כהשלמה למשכנתא. למה הכוונה? כיום הבנקים דורשים מכל מי שנוטל משכנתא יכולת מימון עצמית שנעה סביב 30%-40% משווי הנדל"ן. על פי רוב האנשים אין את היכולת הזו, ועל כן הפתרון הוא פשוט לפנות לגוף חוץ בנקאי, לבקש הלוואה מהירה של כמה עשרות אלפי שקלים, וכך להציג את יכולת המימון לבנק, ולהחזיר את שתי ההלוואות בתנאים נוחים.

הלוואה מהירה

השלמה לרכישת רכב חדש
החלטתם למכור את הרכב הישן שלכם, ולקנות רכב חדש. סביר להניח כי הסכום אשר בו מכרתם, נמוך מן הסכום אשר בו אתם תקנו. אז מאיפה תשיגו מימון נוסף לצורך הענין? מעבר למשכורת שלכם, אתם יכולים פשוט ליטול הלוואה מהירה בתנאים נוחים עבור רכישת רכב. יותר מכך - יש היום הן גופי מימון והן חברות אשראי אשר מקיימים הסכמים מיוחדים עם סוכנויות רכב וחברות ליסינג, אשר יאפשרו לכם לקבל את המימון בתנאים אטרקטיביים באופן מיוחד.

וגם הלוואות לשיפוצים שונים
יש מקרים אשר בהם אתם תרצו לשפץ את הדירה שלכם, בכדי להעלות את ערכה בשוק הדירות. במצב כזה, מדובר על פי רוב על סכומים אשר נעים בין עשרות למאות אלפי שקלים. על כן, הפתרון הנוח ביותר הוא ליטול הלוואה מהירה עבור השיפוץ. נכון שגם הבנקים למשכנתאות מעניקים הלוואות לשיפוצים, אבל התהליך של הלוואה מהירה הוא הרבה יותר נוח, ומאפשר לכם גמישות מקסימלית ללא ספק.