יום שבת, 19 באוקטובר 2013

יתרונות ניידת טיפול שיניים



היתרונות של ניידת טיפול שיניים
כאשר אתם נדרשים לקחת אדם מוגבל פיזית לטיפול במרפאת שיניים כל שהיא, סביר להניח כי תתקלו בבעיה של ניידות ותצטרכי למצוא פתרון מותאם למגבלה של אותו אדם. כיום יש כבר דרך טובה מאד לפתור מצב מן הסוג הזה, ואנחנו מתכוונים לנושא של ניידת טיפול שיניים כמובן. האמת היא כי היתרון הברור והמרכזי של ניידת טיפול שיניים הוא כמובן הנגישות שלה. בניגוד למרפאות שיניים הממוקמות באופן קבוע באיזור מסוים, ניידת מקלה על בני גיל הזהב, קשישים ובעלי מוגבלויות לעבור טיפולים שוטפים בתחום בריאות הפה. נגישות מן הסוג הזה מאפשרת שיפור משמעותי באיכות החיים של המטופלים. ניידת מציעה את כל התנאים של מרפאה קבועה באופן דינאמי, נוח ויעיל. זהו יתרון אשר במקרים מסוימים יכול לעשות את ההבדל בין טיפול יעיל ומהיר, לבין נזק בלתי הפיך ועוגמת נפש רבה.

צוות מיומן
יתרון נוסף של ניידת טיפול שיניים הוא הצוות. כיום ניתן לבצע בתוך ניידת כמעט את כל סוגי הטיפולים, בין היתר בזכות שיתוף פעולה מוצלח בין רופאי שיניים מקצועיים, סייעות ושינניות. את שיתוף הפעולה הזה ניתן למצוא בדרך כלל רק במרפאות פרטיות הגובות מחיר יקר. לעומת זאת, ניידת טיפול שיניים מאפשרת לצוות לבצע את הטיפול ליד מיטתו של המטופל ובנוכחות בני המשפחה שלו. 

עלות הוגנת
השיקול הכלכלי מהווה גם הוא יתרון של ניידת טיפול שיניים. חלק מהמרפאות מפעילות ניידות במחיר מסובסד. עלות השירות נקבעת על פי מחירון משרד הבריאות לקשישים וגמלאים, או על פי מחירונים רשמיים אחרים הרלוונטיים למצבו של המטופל. 

טיפולים בכל הארץ
ניידת מקצועית המאפשרת טיפולי שיניים פועלת בכל רחבי הארץ. מדן ועד אילת יכולים התושבים ליהנות מסל רחב של טיפולים. במסגרת הסל ישנם טיפולי סתימות, ניקוי אבן, עקירות, טיפולי שורש, כתרים, תותבות, שתלים ועוד. בשלב הראשון מתבצעת עבור המטופל בדיקה וזאת במטרה לבנות תכנית טיפול יעילה. רק לאחר מכן עוברת התכנית לאישורו של רופא, אשר עוקב אחר תהליך ההחלמה ועומד לרשות המטופל בכל צורך שמתעורר.