יום ראשון, 6 באוקטובר 2013

פאונדרס



מדוע לנפות דווקא אל פאונדרס?
אם אתם מתעניינים בנושא של השקעות נדל"ן בארץ ובחו"ל, סביר מאד להניח שכבר שמעתם בעבר על חברת פאונדרס. עם זאת, חשוב מאד להבין לעומק מהי הפעילות של החברה, וכיצד היא יכולה לפעול לטובתכם. המודל הייחודי של פאונדרס, הוא כך שהיא מאפשרת לאנשים פרטיים להשקיע בנדל"ן יוקרתי ואיכותי במיוחד בחו"ל. בחברת פאונדרס מודעים לכך, שהנדל"ן שנחשב מניב במיוחד הוא הנדל"ן העסקי. עם זאת, לצרכן הפרטי על פי רוב מן הסתם אין סכום מספק על מנת להשקיע לבדו בנדל"ן מסחרי ומניב, וכאן בדיוק פאונדרס נכנסת לתמונה, בכך שהיא יוצרת מודלים שיתופיים להשקעות נדל"ן בחו"ל.



כמה משקיעים בנכס אחד
בעצם, חברת פאונדרס מאפשרת לכם להצטרף להשקעה המונית בנדל"ן מסוים בחו"ל. מדובר תמיד על נדל"ן כזה אשר נחשב מניב במיוחד, וברוב המקרים מדובר גם על נדל"ן מסחרי בין השאר. כך בצעם, תמיד מובטח ביקוש גבוה במיוחד לנדל"ן המושקע, וכך מובטחים למשקיעים כי ייגבו דמי שכירות גבוהים במיוחד. כך - הכסף בצעם חוזר למשקיעים שוב. כמובן שכל משקיע מקבל בחזרה תשואה על פי החלק היחסי של ההשקעה שלו, וכך מן הסתם כולם יוצאים מרוצים. מכיוון שגם מדובר על מודל שהוא שיתופי יותר, אין צור להשקיע מיליוני דולרים בנדל"ן המסחרי. הסכום המינימאלי להשקעה דרך פאונדרס עומד כיום על שמונים אלף דולר בלבד - סכום נמוך למדי, כאשר מדובר על נדל"ן מסחרי בחו"ל, שכן בשקלול הכולל מדובר על כמה עשרות אלפי שקלים בלבד.

רוצים גם להצטרף אל ההצלחה והתשואות הטובות?
כמובן שגם אתם יכולים להצטרף למשקיעים המאושרים של חברת פאונדרס, וליהנות מתשואות גבוהות במיוחד. חשוב מאד לציין, כי חברת פאונדרס תמיד פתוחה לקבל משקיעים חדשים, שכן היא תמיד מחפשת פרוייקטים חדשים להשקעה והיא גם עוסקת בשיפור ושיפוץ של הפרויקטים הקיימים. אי לכך במידה ואתם חשים כבר בשלים לביצוע של עסקת נדלן רצינית ומניבה, נראה כי זה בדיוק הזמן לעשות זאת באופן המקצועי ביותר בעזרת השירותים של חברת פאונדרס ואנשי המקצוע המעולים שלה.