יום רביעי, 16 באוקטובר 2013

אשראי לעסקים



קרנות מימון לעסקים כמקור אשראי לעסקים
עסקים רבים זקוקים למקורות מימון שונים כאלה ואחרים עבור הקמתם או עבור הרחבתם, ויש מקרים בהם היזם זקוק למימון על מנת להיחלץ ממשבר בעסק שלו וכדומה. יש לציין כי ברוב המקרים הללו ניתן לפנות לגופים שונים על מנת לקבל אשראי לעסקים, ואחת הדרכים הטובות והמומלצות היא פנייה לקרנות מימון לעסקים שונות כאלה ואחרות.

מה הן בעצם קרנות מימון לעסקים?
קרנות מימון לעסקים קיימות לעסקים מסוגים ובתחומים שונים. הן מעניקות הלוואות לעסקים הזקוקים למימון או לאשראי והן נשענות על כספי המדינה או על כספים של תורמים פרטיים כאלה ואחרים. מטרת הקרנות היא לעזור לעסקים שונים לשגשג על מנת להגדיל את מקומות העבודה, ועל ידי כך להקטין את האבטלה ולתרום לצמיחה הכלכלית במשק. הקרנות מציעות מסלולים שונים, והן נחלצות לעזרת עסקים אשר זקוקים לתזרים מזומנים באופן מיידי. קרנות אלה ללא כל צל של ספק עוזרות לעסקים שונים אשר מוקמים בפריפרייה, ליזמים צעירים עם רעיונות מבריקים וכדומה. תמיכת הקרנות הללו מותנית בתוכנית עסקית מפורטת, ללא חובות קודמים, הגבלות בבנקים או עיקולים על חשבונות שונים וכדומה. הרעיון הוא להעניק את התמיכה לעסק עצמו ולצמיחתו ולא לכיסוי חובות קודמים, והדבר נבדק ביסודיות יתרה מטבע הדברים.
היתרון של קרנות הסיוע השונות
אין כל צל של ספק כי קרנות הסיוע נחשבות למקור המימון הטוב ביותר לעסקים רבים, והן מציעות מסלולים מגוונים למדי אשר יכולים להיות אטרקטיביים מאד. הקרנות מציעות אל הפונים אליהן הלוואות בסכומים גדולים עם פריסת תשלומים לתקופה ארוכה וגם גרייס לכמה חודשים עד לתחילת החזר ההלוואה. בנוסף לתנאים הנוחים, ברוב הקרנות הריבית על ההלוואה נמוכה וכך גם לגבי הדרישה לבטחונות. יש מסלולים בערבות המדינה אשר בהם הערבויות הנדרשות נמוכות מאד. קבלת הסיוע מקרנות אלה תלוייה בתוכנית העסקית אשר תשכנע את נציגי הקרן כי מדובר בעסק, כדאי שהיזמים מכירים את תחום הפעילות העסקית שלו, ושהם בעלי נסיון בתחום על מנת שידעו כיצד להפוך אותו לסיפור הצלחה של ממש הלכה למעשה.