יום שישי, 11 באוקטובר 2013

אורי עצמון



אורי עצמון מסייע למשקיעי אקסיום
אדם כל שהוא אשר פונה אל חברת אקסיום, משום שהוא רוצה לבצע השקעות של נדל"I בחו"ל, עלול לעתים להתבלבל מעומס האפשרויות אשר מוצעות לו ללא כל צל של ספק. לפתע הוא יכול להשקיע במדינות כמו ארה"ב מצד אחד, אבל גם להשקיע בווייטנאם מהצד השני, וכמובן שיש גם השקעות בישראל, וזאת עוד לפני שציינו את האפשרויות העתידיות להשקעות באנרגיה ירוקה. אין עוררין על כך כי מדובר על מגוון גדול מאד של אופציות השקעה שונות כאלה ואחרות, ונשאלת אם כן השאלה המתבקשת כמובן -  איך אפשר לבצע את כל ההשקעות הללו בצורה מסודרת, בהתאם לתקציב שלכם הלכה למעשה בסופו של דבר? חשוב מאד לדעת, כי המשנה מנכ"ל החברה, מר אורי עצמון, בעצם בא לסייע לכם בהתאמת תיק ההשקעות באופן אישי באופן מדויק לצרכים שלכם.



איך זה מתבצע?
לדברי אורי עצמון, לכל אדם שפונה לאקסיום, יש ציפיות משלו באשר להשקעות השונות. יש אנשים שמעוניינים אך ורק להשקיע בנכס אחד, בעוד שיש כאלה שמעדיפים לפזר את כספם על פני מספר השקעות. לדברי אורי עצמון, אקסיום לא מגבילה את הפונים אליה בהשקעה במספר נכסים, ואפשר להגיע גם עם הסכום המינימלי להשקעה, ולפזר אותו על פני מספר נכסים במקביל. אורי עצמון מודע לכך שאקסיום פונה קודם כל למגזר הפרטי, ולכן מוכנים בחברה להיות גמישים מאד כלפי המשקיעים השונים. אורי עצמון מסביר כי הוא עומד ראש הצוות ,אשר בא בעצם לאפשר למשקיעים השונים לבנות לעצמם תיק השקעות אישי לפי ההעדפות שלהם, כאשר הוא מסביר להם היטב את ההשלכות של כל השקעה והשקעה.

מתאים גם לאנשים ללא ניסיון
מעבר לכך, מסביר אורי עצמון, כי המודל הייחודי של אקסיום, והצוות והיחס האישי שהוא נותן למשקיעים - מאפשר לכל חד לפנות לחברת אקסיום (כל עוד יש לו את הסכום המתאים) וליהנות מהשקעות איכותיות וחכמות, אשר יחזירו לו תשואה נאה. לא צריך להיות מומחה בנדל"ן, והצוות של אורי עצמון תמיד מעניק את מלוא המידע על ההשקעות.