יום שני, 14 באוקטובר 2013

דלתות פנים במבצע



פרמטרים לבחירת דלתות פנים במבצע
כאשר אתם ניצבים מול האתגר של בחירת דלתות פנים במבצע לבית זה סימן בהחלט על פי רוב שאתם משפצים ומעצבים מחדש בית קיים, או שאתם בונים בית חדש כל שהוא לצורך הענין וצריכים מענה גם בתחום של הדלתות אשר יחצצו בין החללים השונים אשר בתוך הבית מטבע הדברים. האמת היא כי ברוב המקרים תעזרו במעצב פנים או באדריכל פנים שיעצבו עבורכם את הבית על פי נתוני היסוד שלכם והסגנון המועדף עליכם בראש ובראשונה. מכיוון שדלתות נחשבות לאלמנט עיצובי חשוב ולא פחות מבחירת וילונות, שטיחים, חלונות, רהיטים ותאורה, הרי שמן הסתם יש להיעזר במעצב מקצועי ביותר כדי לחסוך זמן יקר ולהגיע לפתרונות הטובים ביותר לצרכים שלכם הלכה למעשה. 

סוג הדלת – בסוג הדלת הכוונה היא למקום אשר בעצם בסופו של דבר בו מוצבת הדלת ורמת האיטום אשר נדרשת ממנה בשטח. דלתות פנים ממוקמות בכניסה לחדרי שינה, רחצה ואמבטיה, שירותים, חדרי ילדים, חדרי עבודה של ההורים, חדרי טלויזיה וכדומה. לכל מקום כזה ניתן להתאים דלת כזו אשר תתאים לו בצורה אופטימאלית מבחינת החומרים, האיטום והעיצוב שלה.
חומר הייצור של הדלת – חומר הייצור של דלת יכול לנוע בין מספר רב של חומרים שונים - עץ מלא למתכת וזכוכית ולשילובים של עץ מתכת וזכוכית. ניתן לבחור גם דלתות מעץ לא מלא, אלא מסגסוגת עץ או דלתות המיוצרות בצורת תיבה וחיזוקים פנימיים המכוסה בדיקט בעובי מסויים. כל החומרים הללו קשורים גם לעיצוב הבית וגם למיקום הדלת במרחב הבית.
בידוד אקוסטי  - ישנם בתים שיש צורך בשימוש בדלתות אקוסטיות מיוחדות וזאת כאשר אחד מבני הבית מנגן על כלי נגינה, או כשאחד ההורים עובד בבית מחדר מיוחד וכדומה. ניתן להשיג כיום מבחר גדול של דלתות אקוסטיות שיכולות לבודד רעשים וקולות באופן מקסימאלי.
עיצוב אסתטי של הדלת – כל הפרמטרים הקודמים שנימנו מגיעים בעיצובים שונים וניתן אף להזמין עיצוב דלתות מכל זוג שהוא בהזמנה אישית שתתאים בדיוק לצרכי העיצוב של הבית הספציפי שלכם.