יום חמישי, 31 באוקטובר 2013

טיולים מאורגנים לדרום אמריקה



כך תבחרו טיולים מאורגנים לדרום אמריקה
האמת היא כי בשנים האחרונות  יותר ויותר ישראלים בוחרים לצאת אל טיולים מאורגנים ביבשת דרום אמריקה בשל היעדים המאד אטרקטיביים שהיא מציעה לכל תייר ותייר אשר מגיע אליה. אין זה סוד כי כיום טיולים מאורגנים לדרום אמריקה נחשבים לטיולים מורכבים באופן מיוחד מבחינת ההפקה והארגון, ומצריכים השקעה בזמן ובכסף רב מבחינת המטיילים. בניגוד לטיולים לאירופה אשר יכולים להימשך שבוע עד 10 ימים, הרי שהטיסה היקרה וגודלה של היבשת מכתיבים טיולים הרבה יותר ארוכים מטבע הדברים, אשר מגיעים עד לחודש ויותר לעיתים קרובות. ברשת האינטרנט תוכלו למצוא אין ספור חברות שונות אשר מציעות טיולים מאורגנים לדרום אמריקה והשאלה היא באיזה מסלול ובאיזה חברה לבחור.
כך תבחרו את החברה
חברות תיירות רבות מציעות טיולים מאורגנים לדרום אמריקה והדרך הטובה ביותר למצוא חברה היא דרך המלצות של אנשים שכבר ערכו טיול כזה. מעבר לכך, ניתן למצוא אינפורמציה רבה באתרי האינטרנט של החברות השונות וגם המלצות של מטיילים. מומלץ להתמקד בשתי חברות ולהשוות בינהן גם לגבי המסלול, משך הטיול, מה כלול בטיול, אתרי הביקור השונים והעלות הכוללת של הטיול. חשוב לזכור כי טיולים מאורגנים לדרום אמריקה אינם זולים, אך לא מומלץ לבחור רק לפי הפרמטר של המחיר, כי במקרים רבים המחיר הזול יותר מסתיר תשלומים נוספים לאורך הטיול שיצטברו לסכומים גדולים.


כך תבחרו את המסלול
טיולים מאורגנים לדרום אמריקה יכולים לכלול מגוון מדינות שונה ורב. המדינות האטרקטיביות ביותר ביבשת הן ברזיל, ארגנטינה, צ'ילה, פרו ובוליביה. יש מסלולים קלסיים שיכללו את ארגנטינה, צ'ילה, וברזיל כולל את דרום היבשת ואת הקרנבל המפורסם בברזיל. מסלולי מערב היבשת כוללים תמיד את פרו ובוליביה, ארצות האינקה והן כוללות ביקור בקוסקו ובמאצ'ו פיצ'ו בירתה העתיקה של ממלכת האינקה. ההחלטה צריכה להיות מבוססת על מספר הימים העומדים לרשותכם והאטרקציות העיקריות שברצונכם לראות.
מי שמעוניין ביערות הגשם ובנהר האמזונס ובקרנבל ולרשותו עד שלושה שבועות, יבחר מסלול שונה ממי שיש לו זמן לטיול רחב יותר וממצה יותר.