יום חמישי, 31 באוקטובר 2013

שמלת כלה



חתונה היא לא עניין של מה בכך ללא כל צל של ספק, וזה בכלל לא משנה איזה סוג של חתונה שני הזוג מעוניינים לקיים. בכל מקרה מדובר על אירוע מכונן, לא פחות מכך. אם כן, בעוד ישנן בנות כאלה אשר מעוניינות בחתונה צנועה בלי הרבה "רעש וצלצולים" במקום קטן ושקט ורק עם החברים הקרובים, הרי שיש בנות ומשפחות רבות אשר רואות את ערב החתונה בדיוק בצורה ההפוכה. שכירת גן אירועים גדול והזמנת כל החברים של כל הצדדים ואת כל המשפחות והגשת מיטב האוכל והמשקאות עם צילום מקצועי של החתונה וכל הסובב אותה ולהקה עם זמר או זמרת מוכרים - הם הם שם המשחק ברוב החתונות בארץ. הרי לא ניתן לאף אחד לחשוב שאנחנו קמצנים חס וחלילה... כאשר החתונה היא בסגנון עוטף וגדול מן החיים גם שמלת כלה בשרון צריכה להתאים לגודל האירוע. על שמלת כלה בשרון כזו להיות שמלת כלה מפוארת.
כך תסובבי את המבטים של כולם
שמלת כלה בשרון זו שמלה שמסובבת את המבטים ולא רק בגלל השמלה, אלא בגלל התאמתה לגזרת הכלה באופן מושלם. חיפוש שמלת כלה מפוארת לוקחת זמן ולעיתים תמצאי שרק אצל מעצבים מסויימים תוכלי למצוא את השמלה המושלמת עבורך. שמלת כלה כזו יכולה להיות יקרה, אבל היי, זה היום המיוחד שלך ואם לא תשקיעי בשמלה שלך מה שווה כל הערב. אם כבר הזמנתם 800 אורחים ושמונה מנות, משקאות חריפים בלי הגבלה וזמר מוכר שיעשה שמח לכל האורחים, אין כל סיבה לחסוך כמה אלפי שקלים על שמלה. שמלת כלה בשרון תשלים את האופי של החתונה ותהיה הדובדבן שעל הקצפת.


חתונה מפוארת – שמלת כלה בשרון
זו צריכה להיות המשוואה. אם החלטתם ללכת על חתונה מפוארת זה יראה די מצחיק עם דווקא שמלת הכלה תהיה פשוטה. גם לחתן יש חלק בכך ועליו להיות לבוש בהתאם לרוח הדברים ולהשלים בהידור שלו את הידורה של הכלה. מראה יוקרתי של חתן וכלה בחתונה מפוארת זה מתאים וזה חלק מכל האירוע.