יום רביעי, 9 במרץ 2016

הזמנת מרכזיות IP למשרד



עם התפתחות והתרחבות העסק שלכם, הגיעה העת לרכוש מרכזיות IP, במקום שאתם או המזכירה שלכם תענו לכל השיחות כל העת ותנתבו אותן לגורם המתאים שיטפל בפנייה, המרכזייה עושה זאת וכבר בשלב קבלת השיחה היא מנתבת את הלקוח לגורם המתאים, הדבר הן גורם לחיסכון זמן לך ולמזכירה שלך וגם פוחת מטרטור לשווא של הלקוח שלך. אחד היתרונות העיקריים של מרכזיות IP הוא טמון בכך שכאשר מתקשרים אל המספר הראשי בו זמנית כמה אנשים – אף אחד מהם לא ישמע צליל תפוס, אלא שומעים צלילי של העסק ובו זמנית המרכזייה מחפשת את השלוחה הפנויה להעביר אליה את השיחה. גם את השיחות היוצאות בעסק שלכם – במקום שהלקוח שלכם ישמור עשרה מספרי טלפון שיתקבלו אצלו בטלפון, ניתן לדאוג לכך שכל השיחות אשר יוצאות מהעסק יהיו מתחת למספר הראשי. מרכזיות IP זהו הטרנד החדש בתחום הטלפוניה במרוצת השנים האחרונות. ברמה הביתית, נתח השוק הולך וגדל בהתמדה, שעה שצרכנים פרטיים מבינים את היתרונות הרבים ברמת המחיר וכן ברמת השירות. במרחב העסקי, מרכזיות IP הופכות בהדרגה מהטרנד הבא למערכת תקשורת סטנדרטית ומקובלת שכל עסק רציני נזקק להן. 




היתרונות של מרכזיות IP
1. בקרה וניהול תקשורת פנימית – ניתן בקלות לתעד באופן ממוחשב ואוטומטי את כל השיחות אשר בוצעו ואף להקליט אותן. הממשק הנוח בין הטלפון למחשב מאפשר לחברות שמנהלות תעבורת שיחות גבוהה, כמו למשל – מרכזי שירות לקוחות, לייעל ולבקר את מערך שירות הלקוחות, לנהל נכון יותר את המענה.
 2. מעגלי המתנה מתקדמים – ציון מספר הממתינים בתור, מוזיקה בהמתנה.
3. תפריטי ניתוב מתקדמים.
4. ניתוב שיחות לפי שעות – ניתן להחליט כי שלוחת תל אביב למשל עונה החל מהשעה שתיים ושלוחת ראשון לציון מתעסקת באותו הזמן רק עם הניירת.