יום שבת, 26 במרץ 2016

חיתולים למבוגרים



הרבה פעמים מבוגרים בגיל הזהב לא שולטים בשתן שלהם ולא מסוגלים לשלוט על הצרכים שלהם. תופעה זו מטלטלת לחלוטין את כל עולמם של המבוגרים בגיל הזהב והם אט אט מתנתקים מן המשפחה, מחיי החברה, מחיי הקהילה, מתנזרים מחיי פעילות, מחמת הפחד שמא תקרה תקלה ויברח להם שתן או פעולת מעיים בפני קהל אנשים. למרות שכיום הרפואה המודרנית יכולה כן לעזור להם, הרבה מהם אף מסרבים לפנות לייעוץ לרופא המשפחה שלהם, מפאת הבושה שבעניין. חיתולים למבוגרים אמורים לענות על הצורך אשר נוצר כאשר המבוגר בגיל הזהב כבר לא מסוגל לשלוט על הצרכים שלו. התופעה הזאת יכולה לקרות מפאת כל מיני סיבות רבות ושונות, מצב סיעודי או מחלות שונות, ולעתים היחלשות של שרירי הסוגרים עם ההזדקנות. לא נעים לעבור לשימוש של חיתולים למבוגרים במבצע ומי שבכל זאת חייב את זה – מעוניין שזה יהיה כמה שיותר איכותי ויספוג הכי הרבה שאפשר.




חיתולים למבוגרים – הפתרון האולטימטיבי –
אם נתמקד בצורך של חיתולים למבוגרים עבור מבוגר בגיל הזהב מתפקד, נבין כמה חשוב לו להשתמש עם חיתולים למבוגרים במבצע טובים ואיכותיים במיוחד, אשר ייתנו לו הרגשה מיטבית. לעבור למצב אשר בו צריך להשתמש בחיתולים זה ממש לא כיף, בלשון המעטה, וכאשר צריך לעשות את זה, הגיל השלישי מעדיף שלא לשתף את הסביבה הקרובה.
ישנה ממש תחושה של חוסר אונים, של בושה, של מבוכה בנוגע לשימוש עם חיתולים למבוגרים במבצע – הדבר שהכי רוצים שאף אחד לא ירגיש ואף אחד לא ידע. בדיוק בנקודה הזאת מבטיחים חיתולים למבוגרים במבצע איכות חיים במקום שבו המבוגר בגיל הזהב כבר לא יכול לבד. החיתולים איכותיים ועשויים מחומרי ספיגה מצוינים  שמבטיחים תחושת ביטחון לאדם אשר לובש אותם והוא לא צריך לחשוש מפני דליפת שתן מהחיתול.