יום רביעי, 9 במרץ 2016

הזמנת טיול אל ספרד עם ילדים



באם חשקה נפשכם לצאת לטיול אל ספרד עם ילדים, ברצלונה היא היעד האולטימטיבי עבורכם לשם כך. ברצלונה היא מקום אידיאלי עבור ילדים. היא עיר מאירת פנים וחייכנית לכולם, שמחת החיים ברחובות ממש כובשת לבבות מכל שכבות הגילאים ולכל סוגי האוכלוסייה. העובדה שבכל שעות היום תמיד קורה משהו בברצלונה, עוזרת להעביר רגעי משבר בקלות ובמהירות. הילדים מנדנדים לכם שהם משועממים? לכו אתם לפלזה קטלוניה או לרמבלה, העניינים כבר יסתדרו מעצמם, מה שבטוח שמשעמם כבר לא יהיה להם... 




ברצלונה נעימה מאוד עבור שיטוט ברגל. במקביל, העיר איננה קטנה כלל וכלל ובטיול עם ילדים, קל וחומר כאשר מדובר על ילדים קטנים, ודאי תצטרכו מנוחה מעת לעת. מומלץ שתשקלו נסיעה באוטובוס של תיירים, אשר עוצר בכל האטרקציות החשובות אשר נמצאות בעיר, נסיעה באוטובוס עשויה להוות גם חוויה עבור הילדים שלכם בייחוד אם הם יתפסו מקום על גג האוטובוס, שם אפשר ליהנות מרוח נעימה ומנקודת תצפית טובה על העיר. ישנה אפשרות לרכוש כרטיס ליום יומיים או לשלושה ימים אפילו ובמהלכם לעלות ולרדת באופן חופשי בכל אחת מהנקודות שלאורך המסלול. האוטובוס נוסע בשלושה מסלולים ועוצר בארבעים וארבע תחנות ברחבי העיר.

טיול אל ספרד עם ילדים – מזרקת הקסם –
טיול אל ספרד עם ילדים יביא אתכם אל מזרקת הקסם שהיא אחת מהאטרקציות הכי נפלאות ומרגשות שיש לברצלונה להציע לכם והיא שובה בקסמה ילדים ומבוגרים כאחד. הנתונים הטכניים היבשים לא מצליחים להעביר את הקסם של המזרקה, אשר תוכננה על ידי האדריכל קארלס בויגס לרגל התערוכה הבינלאומית שנערכה בברצלונה בשנת 1929. המזרקה מתיזה מים לגובה של חמישים מטרים וסלוני המים משנים צורה וצבע ונראים כרוקדים לצלילי המוזיקה אשר מלווה את המופע. בסך הכל המזרקה יכולה ליצור אלף מאתיים וריאציות שונות של צורה וצבע.