יום שבת, 26 במרץ 2016

לופטים למסיבת רווקות



כל כלה אשר עומדת לפני האירוע הגדול, הלא הוא יום חתונתה – לא מוכנה לוותר על האירוע הגדול – מסיבת הרווקות. מסיבת הרווקות זהו טרנד הכי חם בעת האחרונה, אשר הגיעה אלינו מארצות הברית הגדולה ואנחנו, כמו שאנו רגילים לחקות את האמריקאים בכל דבר, החלטנו גם לאמץ את המנהג הזה. את מסיבת הרווקות מארגנת החברה הכי טובה של הכלה המיועדת, היא זו שמכינה את רשימת המוזמנות, היא זאת שאחראית על המזון באירוע, על הזמנת האלכוהול, היא זאת שאחראית על תוכן האירוע, הווה אומר – מה יעשו המשתתפות במסיבת הרווקות וכמובן היא זאת אשר דואגת ללוקיישן של האירוע. אין מה לקנא בחברה הכי טובה של הכלה המיועדת, מוטל עליה לחץ מרבי, ככלות הכל מסיבת רווקות חוגגים, בשאיפה, רק פעם אחת בחיים, אי לכך ובהתאם לזאת, המסיבת רווקות צריכה להיות מדוגמת מכף ראש ועד למטה וכל האחריות מוטלת על הכתפיים של בחורה אחת. אם משהו מתפקשש זה באחריותה בלבד.




מה היתרונות של לופטים למסיבת רווקות?
לופטים למסיבת רווקות ניתן למצוא בהרבה מקומות ברחבי מדינת ישראל. כל הרעיון שתערכו את מסיבת הרווקות בתוך לופטים למסיבת רווקות במקום מרכזי מבלי הצורך לשתף אנשים זרים במסיבת רווקות שלכן, לעומת סיטואציה שבה מסיבת הרווקות יכולה הייתה להתקיים במועדון המוני או בפאב, אשר אליו נכנסים אנשים זרים מעבר למוזמנות שלכן.

לופטים למסיבת רווקות מאפשר לכם להכין את המקום באיזו צורה שרק תבחרו לנכון – עם קישוטים מרהיבים, עם בלונים מתנפחים וצבעוניים, עם כיבוד ומזון קל, משקאות חמים וקרים, כמובן שהרבה אלכוהול, מוזיקה מובחרת שאתם מעדיפים וכיוצא בזה. בתוך לופטים למסיבת רווקות אתן יכולות לבחור כל מיני תכנים להביא למסיבת רווקות, כמו למשל – חשפן, סקסולוגית, קוראת בקלפים, אומן חושים, שף בישול וכיוצא בזה.