יום רביעי, 9 במרץ 2016

אתרי הכרויות ללא דמי מנוי



הכרויות ללא דמי מנוי באינטרנט אינן מייחדות רק את המגזר החילוני והמסורתי במדינת ישראל. על פי סקר שנערך, נמצא כי עשרים ואחת אחוזים מהאוכלוסייה החילונית  / מסורתית נעזרים ברשת האינטרנט להיכרויות רומנטיות. בקרב הציבור המסורתי, 15.4 אחוזים משתמשים באתרי הכרויות ללא דמי מנוי באינטרנט, נתון המלמד על כניסת המדיום האינטרנטי גם למגזרים שמרניים יותר. שבעה אחוזים גם כן גולשים באתרי הכרויות ללא דמי מנוי שהאינטרנט מציע, נתון אשר מבשר את ראשיתה של מהפכה בנורמות ההיכרות במגזר הדתי. בסקר שנערך ונועד לבדוק את מיקומם של הגולשים באינטרנט נמצא כי – אזור השרון הוא המוביל בהיכרויות ברשת, עם עשרים ושמונה אחוזים לעומת תשעה עשר אחוזים בתל אביב ורק שנים עשר אחוזים מהירושלמים ומאנשי דרום הארץ. תל אביב הידועה בחופש המיני שלה אינה מככבת בראש הרשימה, זאת משום שמצויים בה אפיקי היכרויות רבים יותר מבכל עיר אחרת – מועדונים, פאבים, בתי קפה, מכוני כושר ופיק אפ ברים. אלו נותנים מענה למחפשים בני זוג והופכים את המדיום האינטרנטי לפחות רלוונטי.



גילאים של המופיעים באתרי הכרויות ללא דמי מנוי –
שוק ההיכרויות האינטרנטי, כמדיום חדש יחסית, מושך בעיקר את הצעירים והם מהווים אחוז ניכר מהגולשים. אחוז הכרויות ללא דמי מנוי באינטרנט גבוה במיוחד בקרב בני ה- שמונה עשרה עד עשרים וארבע ועומד על שלושים אחוזים מתוכם. זאת לעומת כשנים עשר אחוזים מבני העשרים וחמש ומעלה שמדווחים על הנוהג לגלוש באתרי הכרויות ללא דמי מנוי.

עולה מהסקר כי לדור הצעיר ישנם פחות מחסומים בבואו להכיר בני זוג באינטרנט, מה גם שפרקטיקות הגלישה מוכרות לו היטב, שהרי דור זה נולד לתוך עידן האינטרנט וחווה את המחשוב כדבר טבעי לכל דבר ועניין.