יום רביעי, 2 במרץ 2016

החלפת מנעולים - מתי צריך

החלפת מנעולים של דלתות היא הכרחית במקרה של מעבר דירה – אתם לא רוצים שלמישהו אחר יהיה את המפתח שלכם, לא לדייר הקודם ולא למי שהיה לפניו... מומלץ מאוד לבצע החלפת מנעולים במקרה כזה. כמו כן החלפת מנעולים נחוצה למקרה שבו פרצו לכם הביתה. אפילו אם הפריצה לא הייתה דרך הדלת הראשית, כדאי להחליף את המנעול כדי להיות בטוחים שהפורצים לא הצליחו למצוא עותק של מפתח זרוק בבית ויעשו בו שימוש בפעם הבאה. החלפת מנעול הכרחית כמובן למקרה שבו המפתח אבד ונשכח ואתם לא מצליחים להתחקות אחר עקבותיו. לא כדאי לקחת סיכון שמישהו מצא את המפתח וכדאי לבצע החלפת מנעולים.

שירות של החלפת מנעולים

שירות של החלפת מנעולים צריך להינתן על ידי איש מקצוע מיומן, שעבר הכשרה במקום טוב ושיש לו תעודת יושר ממשטרת ישראל. המנעולן יגיע אליכם הביתה, יבדוק מה קרה ויבצע החלפה של מנעולים על הצד הטוב ביותר. הוא יחליף לכם את המנעול בתקציב שנוח לכם וידאג לתת לכם כמה מפתחות תואמים. ההחלפה של המנעולים תתבצע הן בדלתות פלדלת חיצוניות והן בדלתות פנימיות, לדוגמה במשרדים ובמפעלים שבהם רוצים לדאוג להחלפה של כל המנעולים בו זמנית.

הזמנת שירות של החלפת מנעולים

היכנסו עוד היום לאתר שלנו וצרו קשר עם אחד הנציגים שלנו. אנחנו זמינים כל היום, 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע. המנעולנים שלנו פרוסים בכל רחבי הארץ וזמינים לקריאה באופן מיידי. אחד מהם יגיע אליכם בפחות משעה ויבצע את החלפת המנעולים הנדרשת. הוא יוודא שהמנעול החדש עובד באופן תקין ושאי אפשר בשום אופן לפתוח את הדלת ללא המפתח. אנחנו ממליצים לכם לבצע החלפת מנעולים רק אצל איש מקצוע מיומן כדי להיות בטוחים שאתם מוגנים.

החלפת מנעולים