יום שבת, 26 במרץ 2016

לופטים לאירועים למסיבות מסוגים שונים



פגישות מחזור הן אירוע מכונן במיוחד ומרגש עד דמעות. זה מאוד מעניין להיפגש אחרי עשרים או שלושים שנה עם אותם אנשים אשר היו השובבים של הכיתה, לא למדו והפריעו למורה הלוך ושוב ולגלות שהם הפכו למיליונרים בעלי שם בשוק הנדל"ן, עוד יותר מעניין לגלות על מלכת הכיתה שהיא עקרת בית גרושה עם ארבעה ילדים, שמתקיימת בקושי מהמזונות שהיא מקבלת מאת הגרוש שלה. הכי מעניין זה לפגוש את הבחור שגרם לך לרטט בלב בכל פעם שראית אותו, הוא היה המלך של השכבה, גובה מטר ושמונים, שחקן כדורסל, מצטיין בלימודים, הולך רק עם הכי מקובלות, ואילו כיום הוא מגובן כולו, כל הפנים שלו מצולקות כתוצאה מחצ'קונים, מרכיב משקפיים עבות, מתלבש מחריד ועובד כמורה ממורמר בבית ספר יסודי בעיירת פיתוח. הכי מבאס לבוא לפגישות המחזור הללו כשאתם בגפכם. כל העיניים נישאות אליכם, כביכול אומרות הן – גם ביסודי לא הצלחתם וגם עכשיו אתם לא מצליחים.... אסור בשום פנים ואופן לבוא אל פגישות המחזור לבד.




עריכת פגישות מחזור בתוך לופטים לאירועים –
לופטים לאירועים הם המקום הקלאסי והאידיאלי לערוך בהם פגישת מחזור, בתוך לופטים לאירועים ניתן למצוא רחבת ריקודים עם מערכת סטריאו משוכללת, חדרי שינה, מרפסת עם בריכת שחייה מחוממת בחורף וקרירה לימי הקיץ, שולחנות ביליארד והוקי אוויר, עמדות משחק קונסולה, ומטבח מאובזר בציוד מלא ומלא בנשנושים ובשתייה קרה וחמה וכן בר אלכוהולי.

כשאתם שוכרים לופטים לאירועים עבור פגישת המחזור שלכם, צריך לדעת מה מספר המוזמנים שיהיו באירוע שלכם, עליכם לחפש לשכור לופט עבור קבוצות גדולות, בוודאי תהיו קבוצה גדולה של אנשים, אל תתפשרו על האיכות של לופטים לאירועים לפגישת מחזור, זה אירוע של פעם בחיים, זה לא קורה כל יום, תשכרו מקום איכותי, על מנת שכולם ייהנו מן האירוע שלכם.