יום רביעי, 2 במרץ 2016

כמה עולה השתלת שיניים

תהליך של השתלת שיניים מביא עימו שפע של יתרונות למטופל. תהליך זה מאפשר שיפור באיכות החיים, תורם להעלאת הביטחון העצמי, משפר את היכולת התפקודית באכילה ובלעיסה נוחה, ופותר מצב של כאב. השתלת שיניים הינה תהליך המתבצע על ידי רופא שיניים מומחה להשתלות, והוא תהליך המהווה פתרון קבוע לבעיה של חוסר בשיניים או בשן.


עלות השתלת שיניים


קיימים כמה פרמטרים אשר משפיעים על התשובה לשאלה כמה עולה השתלת שיניים. אם רוצים לקבל הצעת מחיר לביצוע ההשתלה, חשוב שהיא תכלול מענה על הפרמטרים האלו. בכדי שתוכלו להשוות בין הצעות המחיר, חשוב שתדעו מה עשוי לגרום לשוני בעלויות.


סוגים שונים של תהליכים


תחום השתלות השיניים מאוד מפותח, וכיום תהליך זה מבוצע במגוון שיטות מתקדמות. ישנן השתלות אשר מתבצעות בתהליך יותר ממושך, לצד השתלות שיניים המתבצעות ביום אחד בלבד. סוג ההשתלה משפיע על התשובה לשאלה כמה עולה השתלת שיניים. הגורם שיחליט איזו השתלה תבוצע הוא רופא השיניים, והוא עושה זאת לאחר בדיקת המטופל. במסגרת הבדיקה יבחן הרופא את הבעיה, את מבנה הפה והלסת של המטופל, את כמות אבן השן הקיימת ועוד.


שתלים ברמות איכות שונות


גורם נוסף אשר משפיע על עלות הטיפול הוא סוג השתל שבו נעשה שימוש. שתלים דנטליים קיימים גם הם במגוון איכותיות שונות, וזהו פקטור שיכול להשפיע בצורה משמעותית על המחיר.


רמת המומחיות של רופא השיניים


כמה עולה השתלת שיניים מושפע גם מהרופא המטפל. רופאים בעלי רמת מומחיות גבוהה, הנחשבים לטובים בתחומם, יגבו ככול הנראה יותר על טיפול ההשתלה. גם מיקום המרפאה יכול להשפיע על העלות. אם המרפאה מצוייה במרכז יוקרתי, סביר שעלות הטיפול תהיה בהתאם.

כמה עולה השתלת שיניים