יום שלישי, 1 במרץ 2016

גישור גירושין - כל היתרונות

גישור גירושין הינו חלופה יעילה וטובה ליישוב סכסוך זוגי ועריכת הסכם גירושין בדרך של הסכמה הדדית, חרף ניהול קרבות והתדיינויות משפטיים ממושכות, אשר הם גוזלים זמן רב, אנרגיה ומשאבים כספיים מרביים, ואשר עשויים לגרום להסלמה במערכת היחסים בין בני הזוג שגם ככה מתוחה. מטרתו של הליך גישור גירושין הינה להביא את בני הזוג למציאת מכנה משותף ופתרונות מושכלים והוגנים לסיום הסכסוך ביניהם, וזאת בדרך של גירושין בהסכמה וגיבוש הסכם גירושין, מתוך בחירה ורצון חופשי. במסגרת גישור גירושין המגשר מסייע לפתור את הקונפליקט בצורה נעימה, מכובדת, חסכונית, מהירה ומקובלת על שני בני הזוג. גישור גירושין אינו כלל וכלל נוסחת פלא, כך שאין בו כדי למנוע את כאבי הלב שהצטברו הכרוכים בפירוקה של משפחה, זה הוא אינו התפקיד של מגשר גירושין. בנוסף, לא תמיד ולא הכל ניתן לגישור. אך גישור גירושין בהחלט יכול לצמצם באופן משמעותי את הקשיים והטראומה אשר כרוכים בתהליך כה מורכב מבחינה רגשית. השקעת מאמץ באופן הדדי במציאת פתרון הוגן ומכובד של גירושין בהסכמה, אשר מוסכם יהא על שני בני הזוג, אגב תקשורת ישירה ומתוך חשיבה וראיה קדימה, במיוחד כאשר יד פה ילדים מעורבים, באמצעות עורך דין מגשר גירושין ניטרלי ומקצועי, מגדילים עד מאוד את הסיכויים ויכולים להניב תוצאות טובות יותר, כמו גם יציבות ורוגע בעתיד.

היתרונות של הליך גישור גירושין


* גישור גירושין נחשב כחסכוני וכיעיל ביותר בסכסוכים במשפחה ומהווה כלי אפקטיבי ומומלץ ביותר ליישוב סכסוכים לרוב הזוגות אשר מעוניינים להיפרד בדרכי נועם ובאווירה רגועה ושלוה, במטרה לאפשר המשך קשר הורי החיוני להתפתחות תקינה של ילדי בני הזוג.
* גישור גירושין מאפשר לבני הזוג הנמצאים לקראת או במהלך הליכי גירושין להגיע להסכם אשר כולל את כל הנושאים המהותיים להם ולילדים שלהם תוך זמן קצר, כבוד הדדי והתחשבות בצרכים של כל בני המשפחה.

גישור גירושין