יום שבת, 26 במרץ 2016

קיובייס



איך שמעתי על קיובייס
החלטתי שהמקצוע שאני רוצה בחיים שלי זה לערוך מוסיקה. זה התחיל בתור שיגעון בתיכון והתפתח למשהו מקצועי. אחרי הצבא חבר שלי סיפר לי על האפשרות לתת שירותי עריכה למוסיקאים באמצעות תוכנת קיובייס ומאז אני משתמש רק בה. נוסף על כל הציוד הטכני שרכשתי לבית, כגון מחשב משוכלל, כרטיס קול ברמה הגבוהה ביותר וחדר נוח, התקנתי על המחשב את תוכנת הקיובייס שפתחה בפני עולם חדש. יכולתי לבנות לעצמי אולפן משלי ולתת למוסיקאים מהדרגה הראשונה את השירות הטוב ביותר.

מה יש בתוך תכנת קיובייס שעוזר לי
תכנת הקיובייס שיש לי בבית מעניקה לי את כל האפשרויות הקיימות בתחום המידי והאודיו. קודם כל קראתי את כל ההוראות ביסודיות ולמדתי איך פותחים פרויקט חדש ועל כל החלונות הראשיים והעיקריים בתוכנה. כמובן תמיד אני שומר על בטיחות ועל זהירות בסביבת העבודה שלי, כולל חשמל וכבלים מתאימים. כשאני עובד על קיובייס אני עושה עיבוד באמצעות סינתיסייזר ויכול לכוון את עוצמת הכניסה ולערוך בהתאם. אני יכול למצוא דוגמאות קצב ליחידה אחת ולשיר שלם, וגם לזהות מבנים מוזיקליים. אני תמיד מקפיד לשמור על השמיעה שלי ולעבוד בצורה זהירה ואחראית.



איך כדאי לכם להשיג קיובייס
העבודה על תוכנת קיובייס היא נוחה וקלה. השירות שאני מקבל הוא מעולה ותמיד אני מקבל התראות על גרסאות חדשות שיוצאות לשוק, כולל הדרכה מלאה ודוגמאות. חשבתי אפילו להיות מדריך קיובייס, כי אני מכיר את התוכנה כל כך טוב ומתמצא בכל החידושים שבה. באתר של חברת Steinberg אפשר לקבל הדרכה מעולה ולקבל הנחיה מדויקת על כל האפשרויות של התוכנה. אני ממליץ לכל מי שרוצה להיות מוסיקאי לעבוד עם תוכנת קיובייס, כי היא מאפשרת לך לערוך מוסיקה בדרך המקצועית ביותר.