יום שישי, 30 בספטמבר 2016

דלתות פנים



דלתות פנים

דלתות פנים הפכו עם השנים לכלי עיצובי חשוב בכל בית

דלתות פנים, הן כשמן, הדלתות שנמצאות בפנים הבית. מדובר בדרך כלל, בדלתות המפרידות בין המרחב המשותף בבית, כמו הסלון והמטבח, לחדרי השינה או חדרי השירותים. קיימים מגוון סוגים של דלתות פנים, שמגיעים בשלל עיצובים. עם זאת, חשוב להקפיד שלא להיסחף או להפריז עם בחירת הסגנונות של דלתות הפנים, כיוון שכדאי מאוד שהן יתאימו מבחינה עיצובית לשאר הבית. במקרים בהם נוצר ניגוד חד בין הדלת לקיר שאליו היא צמודה, הדבר יכול לפגוע בתחושת הזרימה שבחלל, ולהקטין את החדר בעיני המתבונן בו. עיצוב הדלת יכול להיעשות באמצעות בחירת סוגי עץ שונים, שילוב מרקמים כמו זכוכית ומתכת בדלת, ובחירה בגוונים ובשיטות צביעה שונות עבור הדלת המיועדת.




מהן תכונות חשובות שניתן למצוא בדלתות פנים איכותיות?

דלתות אקוסטיות יכולות לשמש את חובב המוזיקה המושבע, ולמען האמת גם את בני ביתו. לא כל דלת פנים היא דלת אקוסטית, ופרמטר זה נקבע לפי מספר מדדים, כמו למשל מילוי הדלת ומילוי החלל שבין הדלת לרצפה ולתקרה. בדלתות אקוסטיות לא ניתן לשלב חלונות למשל, אך פרט לכך מדובר בדלת שנראית כמו דלת פנים רגילה לכל דבר. אספקט נוסף של דלתות הפנים הוא דלתות פנים עמידות למים. בדלתות המותקנות בחדרים המערבים שימוש תכוף בנוזלים, כמו חדר שירותים או חדר אמבטיה, מומלץ להתקין דלת מסוג זה, כדי למנוע חדירת לחות או רטיבות לתוך אזורים אחרים בבית, שבהם לא נעריך מי אמבט חמימים.

איך אוכל למצוא את דלת הפנים המתאימה לי ביותר?

נכון שמגוון התכונות והעיצובים יכול להיראות לעיתים מבלבל, אך חשוב לזכור שבסופו של דבר, מדובר בביתך הפרטי ועלייך להתאים את סגנונו לטעמך האישי. כדי לוודא שדלתות הפנים שאתה בוחר הן האיכותיות ביותר, מומלץ לבקש את שירותיה של אחת החברות המובילות בשוק.