יום שבת, 24 בספטמבר 2016

בריכות בטון



בריכות בטון ביתיות – רק את הטוב ביותר
הבחירה בהתקנת בריכת שחיה בבית היא בחירה באיכות חיים, הצהרה שאתם לא רוצים להתפשר, והתחייבות לעצמכם כי אתם מאפשרים לעצמכם ליהנות מהחיים. ההחלטה היא הצעד הראשון, והצעד השני הוא הבחירה בבריכה המתאימה ביותר. בריכות שחיה ביתיות מגיעות במגוון איכויות ודגמים, אך אלו מאיתנו שמתכננים לטווח ארוך, ומעדיפים לרכוש רק מוצרים איכותיים, הבחירה בבריכה מחומרים חזקים, עמידים ולא יקרים היא הבחירה האינטואיטיבית. בריכות בטון נחשבת לאיכותית ביותר ולטובה ביותר. אבל למה? וכמובן, מהו טווח המחירים על בריכות מסוג זה?

למה בריכות בטון נחשבות לטובות ביותר?
·         בריכות יצוקות – לכוח מרבי: חומרים שונים מגיבים באופן שונה למים, כלור ותנאי מזג האוויר. בריכת שחיה ביתית איכותית היא בריכה עמידה שמחזיקה לאורך עשרות שנים, ללא צורך בתיקונים, וללא סדקים או שברים. מסיבה זו החומר הנכון ביותר לבריכה הוא הבטון, חומר הבניה החזק והמקובל ביותר. בריכות בטון יצוקות הן בריכות שנוצקו לפי הזמנה, והן מותאמות לצרכים שלכם מבחינת המבנה, העומק והגודל. התקנתן מהירה ופשוטה, והן עמידות וחזקות בצורה בלתי-רגילה.
·         חיסכון לטווח ארוך: מי שבאמת מבין עניין ורוצה להתקין אצלו בריכות, מתקין בריכות בטון. למה? כי בסופו של דבר החיסכון עולה על ההוצאה. העמידות של בריכות הבטון מקנה להן תחזוקה מועטה לעורך השנים, אם בכלל, מה שמספק ללקוחות את ההנאה שבבריכה מבלי לדאוג שחלילה משהו יישבר, מישהו ייפצע בגלל בעיה בבריכה או שהנה באה עוד הוצאה גדולה בשביל לתחזק את הבריכה.
מה טווח המחירים?
לרוב, בריכות באות בטווח מחירים של בין 110,000- 140,000 ₪. חשוב לזכור כי כדאי להתייעץ עם מקצוענים בתחום על מנת לקבל הצעה משתלמת באמת.