יום שבת, 24 בספטמבר 2016

ניקיון בתים מחיר



מעוניינים בניקיון ביתכם במחיר סביר ובאיכות גבוהה
אם אתם מעוניינים להשיג אדם פרטי או חברת ניקיון המספקת שירותי ניקיון מקצה לקצה בבתיכם הפרטי, בקרקע או בדירת מגורים בבניין עליכם לוודא שמדובר בחברה או אדם פרטי עם המלצות העומד בקריטריונים למקצועיות בתחום ניקיון בתים מחיר.




מהו טווח המחירים עבור ניקיון בבתים
ניתן להעריך את ניקיון בתים מחיר בין מספר קטגוריות. האחת אם מדובר בקומה אחת או יותר, אם הניקיון כולל הוצאת רכיבים בבית וניקוי יסודי שלהם לעיתים תכופות או רק באופן ייחודי פעם בכמה חודשים, לדוגמת הוצאת מסגרת הרשת בחלונות, הוצאת כלי המטבח מהארונות וניקוי יסודי של הארונות. ישנן קטגוריות נוספות כמו זמן הניקיון, למשל מאוד נוח לשלם למנקה או לחברת הניקיון לניקיון בתים לפי זמן מוגדר לדומגא לארבע שעות ולא יותר מזה או להקציב כמות מטלות מסוימת ולשלם לפי כמות הזמן שלוקח לנקות ולהשלים את המטלות. טווח המחירים נע בין 150 ש''ח לבין 700 ש''ח במקרים של ניקיון אינטנסיבי וארוך לרוב במסגרת הכנות לפסח או בכניסה לבית חדש. הממוצע השעתי לאלו מכם המעוניינים לשלם לפי שעה הוא 50 ש''ח לשעה ולכן אם כמות המטלות מסתכמת בערך בארבע שעות אז הסכום הסופי הוא 200 ש''ח לרוב ניקיון בתים חד קומתיים באופן מסודר ואיכותי יארך בין ארבע לחמש שעות. לעיתים נהוג כאשר מוסיפים מטלות מיוחדות באופן חד פעמי, דבר שיאריך את הניקיון בשעה לפחות נהוג להוסיף בין 60 ל70 ש''ח על השעה הנוספת הזו.

מרוצים ומסופקים מהניקיון
בבחירת המנקה או חברת הניקיון הקפידו לברר על חוות דעת קודמות והמלצות על החברה, אמינות ואיכות גבוהה של ניקיון בתים ותצאו מסופקים מהניקיון.