יום רביעי, 28 בספטמבר 2016

תמ"א 38 תל אביב



מה זה תמ"א 38? מה המטרה ומהן האפשרויות דרך תוכנית זו?
תוכנית המתאר הארצית לחיזוק מבנים קיימים בפני רעידות אדמה, הידועה גם בכינוי הנפוץ בהרבה שלה – תמ"א 38 – היא תוכנית משנת 2005, שמטרתה הבסיסית ביותר היא להתאים את סביבת המחייה של כולנו לסטנדרטים מודרניים של מיגון מפני רעידות אדמה. הדרך לעודד את הביצוע של השיפוצים הרלוונטיים למטרה זו, בבניינים שנבנו ללא מיגון מתאים, היא בהקלה משמעותית על קבלת אישורים שונים, ובאישור של שיפוצים נרחבים שמשדרגים משמעותית את איכות החיים של הדיירים – הכל תחת המעטה הפורמלי של תמ"א 38. כעת, נכיר בצורה יותר ממוקדת את התחום של תמ"א 38 תל אביב.

תמ"א 38 תל אביב – כל מה שאתם צריכים לדעת על אפשרויות שונות
בחיפוש של אפשרויות שונות של תמ"א 38 תל אביב תמיד תקפוץ לנו לעין במהירות – ולא בכדי. תל אביב היא במידה רבה העיר המרכזית במדינה שלנו, והיא כזו כבר לא מעט שנים – מה שאומר שבהכרח, חלקים נרחבים ממנה נבנו לפני עשרות שנים, ואין בהם סטנדרטים מתאימים של מיגון מפני רעידות אדמה. משום כך, ישנן לא מעט אפשרויות של שיפוצי תמ"א 38 בתל אביב, וחשוב לפתוח עיניים ולבחון האם גם הבניין שבו אתם חיים יכול לעבור שיפוץ, ולהעניק לכם הלכה למעשה רמת חיים גבוהה ביותר בעיר הנחשקת ביותר במדינה שלנו.

תמ"א 38 תל אביב – אל תפספסו אפשרות לשדרג משמעותית את איכות החיים שלכם
אפשרות של תמ"א 38 בעיר תל אביב הן אפשרויות קורצות לעין – במיוחד אם אתם דיירים בבניין מיושן שרוצים לשדרג אותו באופן משמעותי, אך גם אם אתם מחפשים השקעה בפרויקטים שונים – שכן במקרים רבים במסגרת שיפוצי התמ"א מוסיפים יחידות דיור חדשות לבניינים קיימים.