יום ראשון, 4 בספטמבר 2016

לוטודיל



ישראלים רבים מאוד אוהבים להמר. יש לנו מין יצר שכזה, אנחנו מאוד אוהבים את המתח שבהימורים. בנוסף, יש לכל אחד הזדמנות לזכות בסכום כסף גדול מאוד, לא משנה אם אתה עובד בתור מנהל חברת היי טק שמתכנן לעשות אקזיט של מיליארדים, או עובד פשוט במשרד או בחברה רגילה. הסיכוי של כל אחד להרוויח כאן הוא נמוך – אבל שווה. בהגרלות על סכומי עתק של מיליונים רבים של שקלים, כל אחד משלם סכום כסף זהה, וסיכויי הזכייה שלו זהים, ביחס לשאר המשתתפים בהגרלה. יכול להיות שתזכה בפעם הראשונה שתשלח תופס, יכול להיות שתזכה בפעם האלף שמונה מאות ארבעים ותשע, ויכול להיות שלא תזכה בכל בפרס משמעותי. כיום יש דרך להגדיל משמעותית את סיכויי הזכייה שלך בפרסים הגדולים, ולקבל יותר כסף בהגרלות קטנות. הדרך הזאת מתחילה בהצטרפות למועדון לוטודיל. לוטודיל הוא השירות שנותן לך תקווה מוגברת לזכות סוף סוף בלוטו ולהגשים חלום!

השליחות של הנהלת מועדון החברים

מועדון החברים מתנהל כדי לעזור לחברים בו להצליח ככל הניתן. הוא הוקם במיוחד בשבילם וכדי לספק את הצורך שלהם. המועדון מאמין שלכל אדם יש הזדמנות לזכות בחיים מלאי שקט ושלווה, ללא שום דאגות כלכליות, ביטחוניות ועוד. זאת מאחר וכסף יכול לקנות כיום כמעט כל דבר. לכן, המועדון קיים – כדי לתת לאנשים אפשרות לכות בלוטו ולסדר לעצמם חיים שקטים.

יתרונות החברות במועדון

אם בטח שואלים את עצמכם, מה הם היתרונות של חברות במועדון לוטודיל, שנותנים לכם סיכויי גדול יותר לזכות בהגרלה? היתרונות המרכזיים הם:
·       
שיתוף פעולה קבוצתי. אתם משתתפים בהגרלה עם עוד אלפי אנשים לצדכם, מה שמגדיל את סיכויי הזכייה.
·         ניצול מודלים סטטיסטיים
·         מענה תמידי והולם לצרכים שלכם מצד המועדון