יום שני, 25 בינואר 2016

טיול פרטי לפרו



 הכול התחיל בערב שישי אחד
הכול התחיל בערב שישי אחד שבו הזמנו שני זוגות חברים שלנו לארוחת ערב. דיברנו על הילדים שגדלו, העלנו זיכרונות מהתקופה שבה היינו מטיילים אתם כל שבת והשווצנו בתמונות של הנכדים שלנו. אורי, חבר טוב שלי מהצבא, סיפר על הבת הצעירה שלהם שחזרה מדרום אמריקה ועל החוויות המדהימות שלה ואשתי נאנחה ואמרה "זה החלום שלי להיות בארץ האינקה".  אילן, חבר הילדות שלי אמר פתאום "אולי ניסע כולנו ביחד? שמעתי שאפשר לנסוע בעזרת טיול פרטי לפרו וככה כל כאב הראש יורד מאיתנו ולנו נשאר רק ליהנות...."

הכול היה מאורגן טיפ טופ
אני לא אתאר לכם את השתיקה שהשתררה סביב השולחן ולא את ההכנות המטורפות לפני הטיול, כי לא היו כאלה! אורי, אילן ואני קבענו פגישה עם נציג של חברת הטיולים וסיפרנו לו על הרעיון המשוגע שהעלינו אבל המדריך לקח אותנו מאוד ברצינות וישר התחיל לתכנן עבורנו את הטיול. הוא בירר כמה אנשים אנחנו, מה המצב הגופני שלנו, כמה זמן יש לנו וכמובן מה התקציב שלנו ועדכן אותנו שכל הסידורים עליו: סידורי הטיסה, הלינה, הרכב הממוזג, המסלול וכרטיסי הכניסה לכל האתרים! 



שלושה זוגות מטיילים ביחד
אחרי שהילדים ראו שהכול מסודר ומאורגן הם פרגנו ועודדו אותנו ומה אני אגיד לכם, זה היה טיול מושלם. לא הפסקתי לשלוח למשפחה תמונות בווטסאפ המשפחתי של נופים עוצרי נשימה ואתרים מעניינים: האי באסטיס שם ראינו להקות אריות ים, תמונות מהטיסה מעל נאסקה שם ראינו את הקווים מסתוריים ממעוף הציפור, העיר הלבנה באריקפה, אנחנו עומדים ומחייכים ליד אגם טיטיקאקה, מטיילים בעתיקות קוסקו, מטפסים למאצ'ו פיצ'ו, מסתובבים ביערות הגשם וכמובן מסיירים בלימה עיר הבירה.
זו הייתה החוויה של החיים שלנו. אני ממליץ לכם בחום לבחור בטיול פרטי לפרו, הטיול המושלם לאנשים שרוצים לטייל בנוחות ובביטחון.