יום שני, 25 בינואר 2016

ייעוץ משכנתא



אם מצאתם דירה נחמדה שהנכם מעוניינים לרכוש אותה וסביר להניח שאתם צריכים עבורה משכנתא, דעו לכם שנטילת המשכנתא היא ההלוואה המשמעותית ביותר שתיאלצו לקחת בימי חייכם וכמו בכל מקרה הרה גורל אחר, גם במקרה של נטילת משכנתא, אנו ממליצים לכם, לקחת את שירותיו הנאמנים של ייעוץ משכנתא - ייעוץ משכנתא הינו תחום שבעת האחרונה ממש צובר תאוצה, אבל כמו בכל תחום, גם בתחום זה יש לא מעט חובבנים ובמאמר זה נעזור לכם לעשות סדר בבלגאן.

האם לקחת ייעוץ משכנתא חיצוני או לפנות ליועץ הבנקאי?
כמעט כל זוג צעיר, אשר מעוניין לקנות דירה, נאלץ לנטול משכנתא, אלא אם כן מאוד שפר עליכם גורלכם... בשנת 2014 נלקחו משכנתאות בשווי של 5.6 מיליארד ₪ אז כשמדובר על הלוואה של כמה מאות שקלים, איך ייתכן שיש ישראלים, אשר נמנעים מלפנות לעזרת ייעוץ משכנתא? סביר להניח שזה בשל העובדה כי מדובר בתחום פרוץ, אשר מכיל מצד אחד יועצים מקצועיים אשר ביכולתם לחסוך לכם עשרות אלפי שקלים ומצד שני, חאפרים שלא מבינים כלום בתחום ועוד עלולים לברוח לכם עם הכסף שלכם.



את המשכנתא, כפי שהנכם בוודאי יודעים, נוטלים מן הבנק, השאלה הגדולה הינה – מה הם תנאי הבנק והאם לבנק בכלל יש אינטרס להיטיב עמכם בתנאי המשכנתא? סביר להניח שלא תאהבו את התשובה לשאלה זו... תנאי המשכנתא משתנים לפי המצב הכלכלי והאישי שלכם, משתנים בין פקיד לפקיד בין אותו בנק ובין הבנקים השונים. אז למה אתם צריכים ייעוץ משכנתא אתם שואלים?
הבנקאי בבנק שאליו ככל שיהיה נחמד, ככלות הכל הינו בסך הכל עובד בנק, והמטרה של הבנק הינה לעשות כסף וכמה שיותר. בבחירת מסלול הבנק הוא דואג לאינטרסים של עצמו.