יום שלישי, 19 בינואר 2016

פורץ מנעולים - מתי יוכל לעזור

ישנם מצבים שונים שיכולים לגרום לכם להזמין פורץ מנעולים כאשר הסיבה להזמין אותו ולא לנסות לבצע פריצה לבד היא לשמור על המנגנון של המנעול או על הדלת. הפורץ הוא בעל מקצוע שלמד את התחום ומחזיק כלים מתאימים לפעולות שונות שיכול לביות שתרצו שיבצע אותן עבורכם.

פתיחת מנעולים

כל מי שנתקע מול מנעול שלא נפתח מבין כי זה הזמן לקרוא לפורץ. פורץ מנעולים הוכשר לבצע עבודת פריצה בדלתות מסוגים שונים כולל פריצה לכלי רכב. ניסיון לטפל באותם מנעולים לבד עלול לגרום לפגיעה במנגנון כולו ובדלת שלכם. הפורץ מביא איתו את הציוד הנדרש כך שיבצע תיקון ממוקד למנעול התקוע.

תיקון צילינדר ודלתות

תיקון של צילינדר או של מנגנוני דלתות הוא תיקון לבעל מקצוע. פורץ מנעולים מביא איתו ידע רב וכלים מתאימים לביצוע העבודה. המטרה של הפורץ בתיקונים אלו היא לבצע את העבודה במינימום עלויות עבורכם וביעילות מרבית. חלק מהעבודה של הפורץ היא להחליט איזו עבודה לבצע כמו למשל אם להחליף את המנגנון כולו או אם לבצע עבודת תיקון בלבד.

פריצת כספות

פורץ מנעולים הוא בעל מקצוע שהוכשר לתחום זה וההכשרה כוללת שלל עבודות. בין העבודות שיכול לבצע הפורץ ישנן גם עבודות של פריצת כספות. לכן, אם נתקעתם מול כספת שלא נפתחת כיוון שהמנגנון שלה נתקע או אם שכחתם לחלוטין את הקוד של הכספת (כמובן, כל כספת עובדת בצורה שונה ולכן יכולות להיות בעיות שונות), זה הזמן לקרוא לפורץ. המטרה של הפורץ היא לבצע את העבודה תוך מינימום פגיעה במנגנון והשארת תכולת הכספת בשלמותה וזו הסיבה לקרוא לבעל מקצוע ולא לנסות לבצע עבודות שונות של פריצה לבד.

פורץ מנעולים