יום שני, 18 בינואר 2016

המוקד הטלפוני של גולן טלקום



בין אם אתם לקוחות חברת גולן טלקום ובין אם אתם מעוניינים להצטרף אל שירותי החברה אתם יכולים לפנות אל המוקד הטלפוני של גולן טלקום ולצפות לקבל השירות הטוב ביותר עבורכם. החברה מספקת שירותי תקשורת סלולריים במחירים אטרקטיביים מרגע בה חלה מהפכת התקשורת הסלולרית והיא עושה זאת בהצלחה עבור מנויים רבים. עם זאת אם אתם רוצים להצטרף אל שירותי החברה או לשאול אותה שאלות שונות אתם צריכים לפנות אל המוקד וכדאי שתגיעו מוכנים עם הפניה שלכם.

מומלץ להכין מראש את הפרטים האישיים
אם אתם נמנים עם לקוחות החברה ורוצים לפנות אל המוקד הטלפוני של גולן טלקום כדאי מאד שתכינו מראש את הפרטים האישיים שלכם כמו למשל את מספר תעודת הזהות שלכם, מספר כרטיס האשראי שלכם (יהיה צורך בארבעת הספרות האחרונות של מספר האשראי עבור פעולות שונות) ואם אתם רוצים לקבל מענה עבור חשבונית ספציפית כדאי שזו תהיה זמינה עבורכם. המטרה של הכנת הפרטים השונים היא לאפשר לכם לקבל את השירות הטוב ביותר.

זכרו שהנציגים הם רק בני אדם
עליכם לזכור כי הנציגים שאתם פונים שאליהם הם בסך הכל בני אדם ויש להם כוונה לעזור לכם. עם זאת אתם יכולים לעזור להם לתת לכם את השירות הטוב ביותר ולכן מומלץ לעשות את הפעולות הבאות:

  • הגיעו אל המוקד המתאים – ברגע שאתם יוצרים קשר עם המוקד הטלפוני של גולן טלקום אתם צריכים לבחור את השלוחה אליה אתם רוצים להגיע. אם תגיעו אל השלוחה המתאימה יהיה קל יותר לתת לכם שירות. 
  • הגיעו מוכנים אל השיחה – מומלץ שתגיעו אל השיחה עם המוקד הטלפוני של גולן טלקום כשאתם מוכנים עם השאלות השונות שלכם וממוקדים.