יום שלישי, 19 בינואר 2016

השתלת שיניים - היכן לבצע

ישנם טיפולים רפואיים שונים שאנחנו מבצעים כדרך אגב. אותם טיפולים יכולים להתבצע אצל רופאי המשפחה או אצל הרופאים המומחים שנמצאים בסביבה שלנו. אם הטיפול שאנו עומדים לפניו לא משמעותי עבורנו יכול להיות שלא נתעקש לחפש אחר רופא אחד ספציפי, אך אם הוא משפיע על אורח החיים שלנו, על תחושת הנוחות שלנו ועל התפקוד העתידי שלנו. דוגמה לטיפול שכזה הוא טיפול השתלת שיניים. אם אנחנו מוצאים את עצמנו צריכים או רוצים לבצע טיפול של השתלות יהיה עלינו לבחור את המטפל הטוב ביותר עבורנו, לבחון אם יש לו את הניסיון שאנו צריכים, לבדוק באיזו שיטה הוא מבצע את ההשתלה וגם לקבל הצעת מחיר שנוכל לעמוד בה.

מה הניסיון שיש לרופא השיניים

ישנם רופאי שיניים שונים, חלקם יכולים לבצע השתלת שיניים וחלקם לא. המטרה שלנו היא למצוא רופא שיכול לבצע את ההשתלה ולא רק. אם המקרה שלנו הוא מקרה מיוחד אנו חייבים לברר כי יש לרופא ניסיון עם מקרה דומה לזה שלנו (כמו למשל אם יש צורך בבניית עצם לסת עלינו לוודא כי הרופא יכול לבצע את הטיפול או אם הוא משתף פעולה עם רופא המומחה בתחום זה.

באיזו שיטה מבצע הרופא את הטיפול

ישנן שיטות שונות של השתלת שיניים ועלינו לבחון כי הרופא מבצע את ההשתלה שלנו בדרך הטובה ביותר עבורנו. כדאי לעשות בירור על השיטות השונות כדי לקבל מידע ולשאול את הרופא מדוע בחר בשיטה אחת על פני האחרת.

קבלת הצעת מחיר

השתלת שיניים עולה כסף ולא מעט. ברגע שעלינו לעבור את ההשתלה אנו צריכים לקבל מראש הצעת מחיר מסודרת כדי להחליט אם לבצע אותה אצל הרופא או לחפש רופא אחר.

השתלת שיניים