יום שלישי, 26 בינואר 2016

טיול מאורגן לצפון איטליה



 שמעתי על טיול מאורגן לצפון איטליה
שמעת נכון. אנחנו בטוחים שאתה מכיר את איטליה היטב וביקרת בכל האתרים המדהימים ברומא ובדרום איטליה. אבל צפון איטליה זהו חבל ארץ מיוחד שאסור להחמיץ! יש בו כפרים עתיקים ובהם פסטיבלים מעניינים, אתרי מורשת יהודית מפוארת, בתי כנסת, מוזיאונים. כיכרות קסומות, וכמובן נופים מדהימים. בצפון איטליה אפשר לעשות טיול פסטיבלים, אפשר לעשות טיולי הליכה ברגל בהרי הדולומיטים, לבקר באגמים מרהיבים ועוד.

מה רואים בטיול כזה?
יש כמה אפשרויות ליציאה אל טיול מאורגן לצפון איטליה. אנחנו רוצים לספר לך על אחת האפשרויות שהיא טיול פסטיבלים. בטיול כזה מבקרים במנטובה, ונציה, ורונה, טורינו ועוד. אפשר לשלב ביקור בפאדובה, בלוגאנו, בטורינו ובעוד בויצ'נזה ובעוד מקומות. הטיולים שלנו מותאמים לאוכלוסיות יעד שונות. יש לנו טיולי משפחות, טיולים לגיל הזהב ובהם דגש על שעות מנוחה ובתי מלון מותאמים ונגישים. אנו מציעים גם טיולי בר מצווה ובהם דגש על אתרים יהודים עתיקים ומורשת עתיקה, לצד פסטיבלים מקומיים משעשעים. כל אחד יוכל למצוא אצלנו את הטיול המתאים לו וליהנות מטיול מאורגן עד הפרט האחרון - טיסות, מסי נמל, רכב ממוזג עם נהג מקומי, בתי מלון מהשורה הראשונה, ערבי פולקלור ובהם מוסיקה ומסעדות טובות. ומעל לכל כמובן מדריך מנוסה, בעל ידע נרחב בתרבות, אמנות, היסטוריה וכל מה שצריך לעשות את הטיול המאורגן לצפון איטליה לחוויה של פעם בחיים. 



איך יוצרים אתכם קשר?
אנחנו עומדים לרשותך בכל סוג קשר שנוח לך לדבר איתנו. באתר שלנו יש מבחר טיולים מאורגנים לצפון איטליה ובכל אחד מהם מפורט המסלול, האתרים השונים שבהם מבקרים, מועדי הטיסה המדויקים. תוכל שם לדבר און ליין עם נציג שלנו בצ'ט ולשאול כל מה שתרצה וגם כמובן לשוחח איתנו טלפונית או להתכתב במייל. אנחנו נתאים עבורך את הטיול המתאים עבורך, בזמנים הנוחים לך, עם האוכלוסייה שבה תרגיש הכי נוח לטייל וכמובן מה מטרת היעד - אמנות, טיולים רגליים ועוד. אנו מבטיחים לך שאת הטיול המאורגן לצפון איטליה לא תשכח וכי זו תהיה חוויה יפה ומרגשת.