יום שני, 25 בינואר 2016

טיולים לספרד - טיול חוויתי לספרד

אשתי ואני נושאים באושר והשנה חגגנו את חתונת הזהב. יום אחד דיברו אתי הילדים ואמרו שהם רוצים לארגן לנו מסיבה מיוחדת עם כל המשפחה והחברים. התייעצתי עם אשתי והיא אמרה לי שזה נחמד, אבל היא רוצה לחגוג את האירוע אתי, לציין חמישים שנות נישואין מאושרות. אמרתי לילדים והם התלהבו ואמרו לנו בכיף, נפנק אתכם בטיול שלא תשכחו! אחרי שבוע הם הגיעו אלינו שלושתם נרגשים והושיטו לנו מעטפה ובה כרטיסי טיסה ל.... ספרד. הילדים המדהימים שלנו הזמינו אותנו לטיול מאורגן לספרד לגיל הזהב.

היכן טיילנו
הילדים שלנו פנקו אותנו בטיול למדריד ולדרום ספרד שתפור היה בדיוק לצרכים שלנו. נסענו עם אנשים בגילנו והרגשנו נוח עם כולם. הטיסות היו בשעות נוחות והרכב שחיכה לנו בשדה התעופה היה מפואר ומרווח. המדריכה הייתה מרצה מהאוניברסיטה, מומחית להיסטוריה של אירופה ובעלת ניסיון של טיולים לספרד. טיילנו במדריד ושם ראינו את גני רטירו ואת כיכר סיבלס היפה, את הארמון המלכותי. ביקרנו בפלאסה אספניה ובה פסלו של מיגל דה סרוונטס, הסופר שהביא לעולם את סיפורו של "דון קישוט". טיילנו בפוארטה דל סול ("כיכר שער השמש") וגם ראינו את זירת מלחמת השוורים המפורסמת, לאס ונטאס. לאחר מכן ביקרנו במקומות שבהם מורשת יהודית עשירה - סגוביה, קורדובה ואף הגענו לגרנדה, שם פעל שמואל הנגיד וכתב את שיריו.

כדאי לך לנסוע לטיולים לספרד
אין לנו ספק שנעשה עוד טיולים בספרד. בזמן הטיול הקשר בינינו התהדק ולא הפסקנו ליהנות ולצחוק. משתתפי הטיול האחרים, גם הם בגילנו, פרגנו לנו ואף הזמינו אותו בערב אחד לארוחת ערב חגיגית. הייתה לנו חוויה שלא תישכח! כמה ימים אחרי שחזרנו הביתה הילדים הזמינו אותנו להראות להם את התמונות מהטיול. נכנסו לביתו של הבן הגדול ושם חיכתה לנו הפתעה – מסיבת חתונת הזהב עם כל המשפחה ועם החברים שלנו.... הילדים שלנו פינקו אותנו בהפתעה כפולה, גם טיול לספרד וגם מסיבה.