יום שבת, 19 בספטמבר 2015

מרכזיות IP בענן



בעידן טכנולוגי מתקדם כמו שלנו היום מרכזיות IP בענן הן הדבר הטוב ביותר שקרה לכל עסק. אם בעבר מרכזיות טלפוניות היו מוצר מסורבל ולא תמיד נוח לשימוש אין ספק שהיום דרך התקשרות עם עסק היא הרבה יותר פשוטה ואפילו בעלת ערך מוסף. זהו תחילתו של עידן חדש שבו כל אדם שמחייג לעסק מקבל מענה וכל שיחה יוצאת מגיעה ליעדה בלי ניתוקים ובלי רעשי רקע בדרך.




שיטת עבודה
כוונת "המשורר" במתן השם מרכזיות IP בענן היא שהשירותים של המרכזייה הם למעשה וירטואליים, כאילו מרחפים מעל כמו ענן. הלקוח, בעל המרכזייה, למעשה איננו רואה במו עיניו את המרכזייה, היא איננה נמצאת במקום פיזית, אך כל השירותים שהיא מספקת ואף יותר נמצאים ב"ענן" שהוא דפדפן בממשק WEB עם אפשרות גישה לניהולו מכל מקום בעסק או מחוצה לו.

יתרונות המערכת
מרכזיות IP בענן מביאות תועלת רבה לכל עסק בזכות מספר יתרונות עיקריים שהם:
·         עלות ההשקעה במרכזיה ונוחות התפעול מביאות בסופו של דבר לחיסכון עצום לעסק
·         איתור וטיפול מהיר בשיחות שלא קיבלו מענה בזמן
·         יכולת מעקב נוחה אחרי התנהלות השיחות והעלויות שלהן
·         תקשורת בתוך העסק נוחה ומתקדמת

בחירה נכונה של מרכזיה
חשוב מאד ללמוד ולהכיר את התכונות של מרכזיות IP בענן בטרם רוכשים אותן, רק במידה ואכן יש התאמה בין אופי העסק לתשואה שנותנת המרכזיה יש טעם להתקדם צעד אחד קדימה ולהזמין סוכן של אחת מהחברות בשוק למתן הצעת מחיר. היום קיימות חלופות שונות וספקים רבים, חשוב אם כך לדעת לעשות מיקוד ספציפי על פי צורכי העסק ובהתאם לכך לבחור את האלטרנטיבה הטובה ביותר לעסק מתוך המבחר הקיים.