יום שבת, 19 בספטמבר 2015

אתרי הכרויות



עד שנכנס לעולמנו האינטרנט האפשרויות היחידות למצוא את החצי השני היו במפגשים פנים אל פנים, דרך חברים משותפים וחברות שידוכים. לשמחת רבים (ורבות) האינטרנט הכניס הזדמנויות חדשות כמו אתרי הכרויות שמקלות על מציאת החצי השני. כדי למצוא אהבה גדולה דרך האינטרנט יש לחפש אחר אתר ההיכרויות המתאים לכל אחד, לפתוח פרופיל מרשים ולהתחיל למצוא אהבה שרבים מגלים שהיא הרבה יותר קרובה מכפי שיכלו לדמיין.




בחירת אתר הכרויות
כיוון שישנו מגוון רחב של אתרי הכרויות יש להשקיע בבחירת האתר המתאים ביותר. האתר המתאים יכול להשתנות בין אחד לשני וכדי לא לבזבז זמן על אתר לא מתאים כדאי מאד להשקיע זמן בבחירת האתר.

פתיחת פרופיל מרשים
פתיחת הפרופיל האישי מורכבת משני חלקים; כתיבה עצמית של הפרטים האישיים ותמונת פרופיל.
 כתבו על עצמכם – הפרופיל האישי הוא מה שהצד השני פוגש וזה הרושם הראשוני. לכן חשוב מאד להשקיע במלל, לכתוב על עצמנו בצורה מרשימה וכל זה בלי להגזים או לכתוב דברים שאינם נכונים רק כדי להרשים.
שימו תמונת פרופיל מרשימה – חשוב מאד להשקיע בפרופיל האישי ולשים תמונה אישית מושכת אך גם רלוונטית. התמונה חייבת להיות מושקעת אך חשוב מאד שהיא תהיה עדכנית כך שבמפגש הראשוני פנים אל פנים לא תהיה הפתעה לאף אחד מהצדדים.

 מציאת אהבה
בסופו של דבר המטרה של ההרשמה לאתר ההכרות היא למצוא אהבה, אבל לא די בהרשמה פשוטה ופתיחת פרופיל, יש גם צורך להשקיע כדי למצוא אהבה טובה. כדי למצוא אהבה חשוב מאד לחפש בין הפרופילים השונים מישהו או מישהי שנראה שהם יכולים להיות מעניינים, להתחיל ליצור איתם קשר וכמובן לענות לאנשים שיוצרים אתכם קשר ולאט לאט לפתח את הקשר עד לקבלת ההחלטה להיפגש.