יום שלישי, 15 בספטמבר 2015

מוקד הודעות לעסקים



שירות מוקד הודעות ניתן בדרך כלל לעסקים ולחברות גדולות, בעלות מספר רב של לקוחות. בדרך כלל לבעלי החברות אין אפשרות לענות לכל לקוח שפונה לחברה, וכך לקוחות רבים לא מקבלים את שירותי החברה או בית העסק. זה גורם לפגיעה כלכלית בעסק, שמרוויח הרבה פחות ממה שהיה יכול להרוויח, אם היה נותן מענה לכל פניות הלקוחות. שירות לקוחות הלוקה בחסר גם עושה לחברה שם רע, מכיוון שפעמים רבות הדבר החשוב ביותר לצרכנים הוא שירות הלקוחות. מוקד הודעות פותר את בעיית התדמית הלא טובה לעסקים וחברות, ולעיתים אף נותן תחושה של חברה גדולה ורצינית. כיום, יותר ויותר בעלי עסקים מבינים שהשירות שנותן מוקד הודעות הוא חיוני לצמיחת העסק, ויותר חברות נעזרות במוקד.

למי שירות מוקד הודעות מתאים?
ישנן חברות ובתי עסק שרצוי מאוד שיפנו לקבל שירות לקוחות של מוקד הודעות. המוקד מציע לבעלי העסק הרבה שירותים, שישמשו אותם לצורך נתינת מענה מושלם ללקוחות. לכן, בראש ובראשונה שירותיו של שירות לקוחות מתאים לבתי עסק שלא מסוגלים לתת שירות לקוחות מושלם ללקוחותיהם. הדבר גורם לנזקים כלכליים משמעותיים לעסקים האלו, ומונע מהם לצמוח ולצבור הון. זה קורה בכמה מצבים:
  • כשבעל העסק או העומד בראש החברה לא נמצא במשרד 
  • כשאין מספיק קווים וכוח אדם 
  • כשהטלפון הסלולרי לא זמין
  •  כשהמשרד לא בפעילות 
  • כאשר לקוחות מרגישים שהחברה לא זמינה אליהם ולצרכיהם
איך תתעדכן החברה בקשר ללקוחות?
מרגע שאתה הוא כבר לא מי שנותן שירות ללקוחותיך, אתה מאבד את הקשר איתם. כדי שזה לא יקרה, מוקד הודעות יעביר לך את המידע הנחוץ לך אודות הלקוחות, כולל פירוט מלא של המצב. יש תוכנות מיוחדות לכך, ואפשר לעשות זאת גם בדוא"ל או פקס.