יום שבת, 19 בספטמבר 2015

מדריך קיובייס למתחילים



תוכנת קיובייס היא אחת התוכנות המובילות בתחום יצירת המוזיקה. התוכנה יכולה להפוך גם מחשבים ביתיים לאולפני הקלטות. כל מי שאוהב מוזיקה, יוצר מוזיקה או רוצה להפיק ולערוך מוזיקה, יכול להשתמש בתוכנת קיובייס ולשדרג את היכולות שלו. אנו יכולים לראות שמוזיקאים רבים משתמשים בתוכנה ומפחיתים את התלות באולפן הקלטות חיצוני. מוזיקאים בתחילת דרכם שרוצים ליצור מוזיקה איכותית ולהגיע מוכנים לאולפן ההקלטות משתמשים בתוכנה כדי לחסוך לעצמם את העלויות של האולפן, אך לא רק. גם מוזיקאים שכבר הקליטו מוזיקה ומגיעים לאולפנים יוקרתיים משתמשים היום בקיובייס כדי לשלוט טוב יותר על תהליך היצירה וכשהם רוצים להגיע לאולפן מוכנים.




ללמוד על תוכנת קיובייס
כדי להפוך את המחשב הביתי לאולפן הקלטות אין צורך בפעולות רבות. כל שיש צורך הוא מחשב שעובד טוב ומישהו שמכיר את התוכנה כראוי. כדי להכיר את התוכנה ישנו מדריך קיובייס שמסביר על כל היכולות של התוכנה ויכול להפוך כל אחד למעבד מוזיקלי או מפיק. קצת סבלנות עם אהבה ורקע במוזיקה יכולים להפוך כל אחד למפיק מהמחשב. כמובן, התוכנה יכולה להביא את כל הכלים הנדרשים להפקה אך היא לא יכולה להביא כישרון ולכן חשוב מאד לפתח גם את הצד המוזיקלי במקביל להשקעה בלימוד על התוכנה.

כיצד מדריך קיובייס חוסך למוזיקאים:
·        מדריך קיובייס פותח כל אחד שרוצה בכך בפני עולם העריכה וההפקה המוזיקלית ומאפשר לו להפוך את המחשב שלו לאולפן הקלטות, מה שיכול לחסוך עלויות משמעותיות ביצירת המוזיקה.
·        המדריך מאפשר לכל אחד לשדרג את היכולות המוזיקליות, לעשות הקלטות ביתיות (או מהמחשב) ומכאן לשפר את היצירה במקום, בלי להגיע למפיקים חיצוניים ולקבל עוד חוות דעת על המוזיקה.
·        המדריך מאפשר למוזיקאים לשלוט במוזיקה שלהם ולהכיר את תהליך ההפקה טוב יותר.