יום שלישי, 1 בספטמבר 2015

איך בוחרים מעלית ביתית



איך בוחרים מעלית ביתית - המדריך המלא שיענה על כל השאלות

ההחלטה להתקין מעלית ביתית היא החלטה חכמה מאד. פעמים רבות המעלית הביתית תקל באופן משמעותי על חייכם, ואם זה לא מספיק - היא גם מעלה באופן משמעותי את ערך הבית שלכם. כמובן שלצד כל התקוות, אתם גם תוהים לא מעט, איך בוחרים מעלית ביתית? זה נושא שרובנו לא מתעסקים איתו ביומיום, ולכן ריכזנו עבורכם תשובות לכל השאלות החשובות שלכם בנושא.



כך מתקינים ובוחרים את המעלית המתאימה

כדי להבין איך בוחרים מעלית ביתית, חישבו מהו הצורך שעליו היא תענה. אם יש לכם צורך מיוחד של מוגבלות פיזית למשל - יש להקפיד שהמעלית תהיה גדולה מספיק. האם המעלית אמורה לשמש אנשים מבוגרים במיוחד? אם כך רצוי שיהיו בה כפתורים גדולים וקלים ונוחים מאד ללחיצה, וכיו"ב.
היבט נוסף הוא כמובן העיצוב. כשאתם תוהים איך בוחרים מעלית ביתית שתהיה מעוצבת בצורה הראויה, שימו לב לעיצוב הבית שלכם - אפשר לבחור מעלית בעיצוב קלאסי יותר, ואפשר לבחור מעליות בעיצוב מודרני. אפשר לבחרו מעליות שקופות או מעילות אטומות - ובעצם הן גם יכולות ממש לשדרג את העיצוב של הבית שלכם.
היבט נוסף שחשוב להתעכב עליו הוא ההיבט של האחזקה. כשאתם בוחרים חברת מעליות, וממשיכים לשאול את עצמכם איך בוחרים מעלית ביתית, שימו לב שהחברה גם תספק לכם שירותי אחזקה באחריות מלאה – כולל טיפול בתקלות בשנים הראשונות בכיסוי מלא ללא תשלום מצדכם.

האם צריך חדר מכונות?

ממש לא! זה עוד היבט שחשוב לשים לב אליו בבחירת המעלית הביתית. המעליות הללו הן כמעט תמיד מעליות הידראוליות, ולכן לא צריך לפנות מקום לחדר מכונות - אבל כן צריך לפנות כמובן מקום, עבור פיר המעלית.