יום רביעי, 30 בספטמבר 2015

מהו מוקד הודעות וכיצד אתם יכולים להשתמש בו



מוקד הודעות הוא מוקד אנושי שאליו זורמות שיחות של מתקשרים לעסק. המתקשרים מגיעים אל נציגים שלוקחים הודעות ומעבירים לעסק את ההודעות השונות. שירות זה יעיל מאד בכמה מצבים:
  • כשבעל העסק עסוק – כמו למשל בזמן שהוא בישיבה או אפילו בבית, הוא יכול להמשיך לקבל הודעות מאנשים שפונים אליו על ידי שימוש במענה חיצוני לעסק. המענה מקבל הודעות עבור בעל העסק והוא יכול לחזור אל כל מתקשר בזמן הטוב לו ביותר.
  • כשרוצים לייעל את השירות – מוקד הודעות הופך את השירות ליעיל יותר. הנציגים שעונים לשיחות הם נציגים מקצועיים ועונים לכל שיחה בנימוס ובכבוד. אף על פי שהנציגים לא נותנים שירות של מענה אלא לוקחים הודעות הם יכולים להיות משמעותיים ביותר ולהשאיר על המתקשרים רושם של שירות ומשדרים כי כל שיחה חשובה לעסק.
  • כשלא רוצים לפספס שיחות – המוקד מקבל את השיחות בכל שעה שיש צורך וכך אף שיחה לא מגיעה לתא קולי או מתפספסת. השירות יכול לעבוד לאורך כל השבוע ובכל שעה שהעסק יבחר.
שירות במיקור חוץ
שירות מוקד הודעות הוא שירות במיקור חוץ, מה שמאפשר לכל עסק לקחת אותו בלי להתעסק עם הכשרת עובדים והעסקה ישירה שלהם או התעסקות עם ימי חופשה וזכויות סוציאליות כשלכל זה דואגת חברה חיצונית.

השירות מתאים גם לבעלי עסקים קטנים
השירות של מוקד הודעות מתאים לכל העסקים. בעלי עסקים רבים מוצאים עצמם לבד וזקוקים לעזרה חיצונית ושירות זה יכול להתאים להם מאד. בעל העסק יכול לקבוע באלו שעות יפעל המוקד ולתת למתקשרים (הלקוחות הפוטנציאלים שלו או לקוחותיו הקיימים) מענה אנושי, אדיב ולהראות ללקוחות שאכפת לו מכל שיחה ולחזור לכל לקוח כשהוא פנוי אליו במאה אחוז.