יום שבת, 19 בספטמבר 2015

מעמד לטלפון לרכב



הרכב שלנו הוא מקום שאנו מבלים בו זמן יקר. הרכב יכול להיות המקום הנוח שמעביר אותנו בכיף ממקום למקום והוא יכול להיות גם מקום מסוכן מאד בנהיגה לא מרוכזת. הגורמים שמובילים לנהיגה לא מרוכזת יכולים להיות רעש של נוסעים ברכב, מזג אוויר קיצוני וגם הטלפון הנייד. הטלפון הנייד יכול לגרום לתאונות אם משתמשים בו בצורה לא מושכלת. כדי להימנע מתאונות ולנסוע ללא סכנה מומלץ מאד לשים ברכב מעמד לטלפון לרכב. המעמד יכול להציל את חיי הנהג, הנוסעים והנוסעים שמסביב ונהיגה איתו היא קלה יותר.




בטיחות מעל הכול
כולנו צריכים לחשוב על הבטיחות כשאנחנו נכנסים לרכב. אין זה משנה אם מדובר בבטיחות שלנו או של שאר הנוסעים בכביש, אנחנו לא יכולים בשום פנים לסכן אף אחד רק כי אנחנו נוהגים או רוצים ליהנות מנהיגה לא בטוחה. אחת הסכנות שברכב היא שימוש בטלפון הנייד שאנו משתמשים בו כל הזמן לצורך שיחה או ניווט. רכישת מעמד לטלפון לרכב יכולה למנוע אסונות כבדים ולהפוך את הנסיעה לנוחה יותר.

נוחות שימוש בטלפון
כשהטלפון הנייד שברכב מונח במקומו, הוא מאפשר ליהנות יותר מהנסיעה ומאפשר לנהגים להתרכז במה שחשוב, בנהיגה עצמה. המעמד הופך את הנהיגה ואת השימוש במכשיר הנייד לנוח יותר כיוון שהוא מאפשר לשים את הטלפון בזווית הטובה ביותר ולראות גם את המסלול שמציגה תוכנת הניווט.

רכישה בטוחה באינטרנט
השאלה הרלוונטית היא לא אם להתקין ברכב מעמד לטלפון לרכב אלא איפה אפשר לרכוש אותו. היום קל מאד לבצע רכישה גם באינטרנט ומי שלא רוצה לצאת מהבית, לחפש חנויות, לברור בין המוצרים השונים, יכול לסיים את הרכישה באינטרנט ולקבל את המעמד במשלוח עד הבית.