יום שבת, 25 במאי 2013

אודישנים לאח הגדול



אודישנים לאח הגדול – כל אחד יכול להגיע לתוכנית האח הגדול!

תוכנית האח הגדול היא מבין תוכניות הריאליטי המוצלחות ביותר אשר קיימות היום בארץ וברחבי העולם כולו, והיא כיום משודרת בלמעלה מ - 30 מדינות. השילוב של אנשים מתרבויות שונות בבית אחד סגור, נותנת מעין מקבץ מרצק באופן מיוחד של החברה תחת מעקב מצלמות של 24 שעות.

במדינת ישראל האח הגדול זכתה להצלחה רבה ולאחוזי רייטינג גבוהים באופן מיוחד ללא כל עוררין. גם במדינת ישראל אפשר לקבל בבית האח הגדול מדגם של החברה הישראלית כפי היא כיום בשנת 2013. האמת היא, כי אם אתם רוצים להיות חלק מבית האח הגדול בעונה הבאה עלינו לטובה, באפשרותכם להירשם אודישנים לאח הגדול ואולי לקנות את עולמכם בן רגע ולהתפרסם בגדול.

אודישנים לאח הגדול

אודישנים לאח הגדול
יש לציין, כי אודישנים לאח הגדול נעשים לאורך כל השנה ולא בזמן ספציפי אחד. מה שאומר שאם אתם עדיין מעוניינים להיכנס לבית האח הגדול, לא מאוחר מדי. מדי שנה נבחנים לאח הגדול אלפי אנשים, אך ההפקה מחפשת את המיוחדים ביותר, הפרצופים המיוחדים, האופי המיוחד, את אלה שבאמת יביאו את הבידור אל המסך.

טיפים לקראת אודישנים לאח הגדול
מעוניינים להיכנס לבית? הנה מספר טיפים לקראת אודישנים לאח הגדול. ראשית חשוב לבוא מחוייכים ולבושים יפה. ממש כמו לדייט. כעת בוחנים אתכם מכל הכיוונים. ההפקה מעוניינת לדעת איך אתם מתמודדים עם מצבים שונים בחיים, איך זה שאתם רחוקים מהמשפחה, איך תתפקדו במשימות קיצוניות, איך אתם כשאתם עצובים, איך אתם כשאתם שמחים, איך אתם מתחברים לאנשים וכו'.

אולי גם אתה תהיה הכוכב הבא באמצעות אודישנים לאח הגדול
אם בכל ראיון עבודה תמיד ממליצים לכם להיות עצמכם אז בהגיעכם אל אודישנים לאח הגדול אין ספק שאתם צריכים להיות עצמכם. אחרי הכל מי שעובר אודישנים לאח הגדול יכנס לבית עם מצלמות 24 שעות עליו. וכל אחד הוא בסופו של דבר עצמו בבית האח הגדול. אם באמת תרשימו את ההפקה בייחודיות שלכם ובמי שאתם, אולי תזכו להופיע בתוכנית הכי מדוברת של ערוץ 2.