יום שבת, 25 במאי 2013

אתר אמא אדמה



כל המידע באתר אמא אדמה
אנשים לא מעטים כיום הן בארץ והן בחו"ל מוצאים עצמם נכנסים יותר ויותר לעולם הנפש והרוחניות ומחפשים תשובות לשאלות רבות אשר עולות. גם אתם רוצים לקבל מידע מקיף ואמין אודות תחום מסוים ברפואה האלטרנטיבית? מעוניינים לקרוא על הניו אייג'? מעוניינים לדעת איפה תתקיים הסדנה הקרובה ביותר ללימודי רפואה סינית בארץ? רוצים לדעת איפה תוכלו לפנות למטפלת בתקשור? לכל שאלה מן הסוג הזה ועוד רבות אחרות, אתר אמא אדמה הוא המקום המתאים ביותר בו תוכלו למצוא את התשובות להן. אתר אמא אדמה נחשב לפורטל אשר מוביל לכל מה שנוגע בעולם הרוחני.

אתר אמא אדמה

הכל במקום אחד
למעשה, אתר אמא אדמה עוסק בכמה מישורים במקביל. ראשית, אתר אמר אדמה הינו מקור נפלא עבור חובבים אשר מן הסתם חלקם עושים צעדיהם הראשונים בעולם הניו אייג'. אם אתם מעוניינים לעבור איזה שהוא טיפול, או שמא אתם מחפשים קורס או סדנה כל שהיא - באתר אמא אדמה תוכלו למצוא את המידע הנחוץ. באתר תוכלו, בין השאר, למצוא את הפורומים המגוונים והמקצועיים שלנו, את המאמרים השונים בנושאים כאלה ואחרים, הבלוגים של אנשי המקצוע ומידע רלבנטי נוסף.

פורטל חינוי גם לאנשי מקצוע שונים
במישור השני, הרי שאתר אמא אדמה הינו מוקד חשוב באמת עבור המטפלים עצמם, ועבור כל אלו אשר עוסקים באופן יום - יומי בתחומי הרוחניות והטיפולים האלטרנטיביים. יתר על כן, באתר אמא אדמה, תוכלו למצוא לוחות מודעות לקליניקות וכיתות, אשר מוצעות להשכרה, לטובת טיפולים אלטרנטיביים שונים. תוכלו למצוא באתר לוח אירועים של המועדים החשובים בעולם הרוחניות. תוכלו כמובן גם לפרסם בעצמכם תכנים הקשורים לפעילות שלכם.

השימוש באתר חופשי
תוכלו להיכנס לאתר אמא אדמה בכל שלב בו תרגישו בנוח לעשות זאת. הפורטל נגיש ופתוח ללא כל הפסקה. אתר זה מתאים למחפשים את אנשי המקצוע המתאימים וגם לאנשי המקצוע שרוצים לפרסם עצמם. יותר אנשים משתמשים בפורטל אמא אדמה. גם אתם מוזמנים לעשות כן, וכמובן, ללא כל תשלום.