יום ראשון, 5 במאי 2013

קוסמטיקאית בראשון לציון



קוסמטיקאית בראשון לציון לטיפולי הסרת שיער
לא מעט מן הנשים בראשון לציון, מעוניינות בעור אשר יהיה נקי לחלוטין משיער גוף מיותר. כמובן שאפשר לפנות אל קוסמטיקאית בראשון לציון ולעבור טיפולים שונים להסרת השיער. בין השאר, קוסמטיקאית בראשון לציון תוכל לבצע עבורכם טיפולי שעווה - אך אלו כידוע יכולים להיות כואבים ביותר, ונחשבים לשיטה די מיושנת בתחום זה של הסרת שיער גוף. טיפולים כמו הסרה בלייזר או אינפרא אדום, מותאמים על פי רוב רק לבעלות עור ושיער כהה. אז מה יעשו כל הבנות עם השיער הבהיר? כיצד יוכלו להיפטר מן השיער המיותר במינימום כאב וסבל ובמקסימום יעילות בסופו של התהליך הזה?

הפתרון של האפילציה מתאים בהחלט
הפתרון אשר קוסמטיקאית בראשון לציון תציע לכם, הוא ללא כל צל של ספק טיפולי אפילציה. האפילציה שונה משיטות אחרות להסרת שיער, שכן היא מטפלת בשורש השערה עצמה, וגם איננה מתחשבת בגוון העור או השיער (בניגוד לטיפולי לייזר ואינפרא אדום). מדובר על שורה של טיפולים אשר בעצם מחדירים פולסים חשמליים לתוך זקיק השערה, מכניסים אותה לטראומה - וכך השיער לא צומח יותר כמעט אף פעם באותו אזור בו בוצעה הפעולה.

איך הטיפול מתבצע?
טיפול אפילציה אצל קוסמטיקאית בראשון לציון מתבצע ע"י החדרה של מחט זעירה מאד ולא מורגשת כמעט לתוך זקיק השערה. לאחר מכן המחט מעבירה זרם חשמלי ולא מזיק לתוך מחזור הדם. מה שהזרם עושה הוא בעצם למנוע מכלי הדם להזין את שורש השערה, עד שהיא למעשה מתנוונת ולא מצמיחה יותר שיער. לאחר מכן קוסמטיקאית בראשון לציון תוכל להסיר לכם את השיער שנותר - והוא לא יחזור יותר.


האם זה נותר לנצח?
בעקרון, טיפולי האפילציה אצל קוסמטיקאית בראשון לציון אמורים להחזיק למשך מספר שנים לפחות, אם לא למשך שנים ארוכות ורבות מאד. עם זאת, יש הבדלים בין מטופלות שונות בהתאם לשינויים ההורמונליים שהגוף עובר. לעתים תופעות כמו כניסה להיריון, גיל הבלות או לחץ נפשי יכולים לגרום לצמיחה מחודשת של השיער - אך ניתן כמובן להסירו בקלות.