יום שבת, 11 במאי 2013

ניקיון אחרי שיפוץ



צריכים עזרה בניקיון אחרי השיפוץ?
אין זה סוד כי לאחר תהליך של שיפוץ אשר עורכים בכל סוג של מבנה, בין אם בבית או במשרד, יש צורך בניקיון רציני אשר שונה מניקיון רגיל שבשגרה. השאלה היא עד כמה יסודי יכול להיות ניקיון אחרי שיפוץ אשר תעשו בכוחות עצמכם? במיוחד כאשר החלל עבר שיפוץ נרחב והוחלפה הרצפה והכלים הסניטאריים? לא משנה כמה יתאמץ קבלן השיפוצים על מנת להשאיר את המקום נקי, צעדים על הרצפה, כתמים על הזכוכית ועל המשקופים שלא לדבר על האבק, הם בלתי נמנעים. על תעבדו קשה על מנת להחזיר את הבית שלכם למצב נקי, הזמינו שירותי ניקוין אחרי שיפוץ של חברת ניקיון מקצועית שתבצע את המשימה במהירות בקלות וביעילות.




מה כולל ניקיון אחרי שיפוץ
תהליך ניקיון אחרי שיפוץ צריך לכלול פינוי של שאריות, של חומרי בניה ושל פסולת שתישאר לאחר סיום עבודות השיפוץ. הסרת שאריות חומרי בניה באמצעות חומרי ניקוי והמסה מיוחדים שלא יפגעו במשטחים שמהם יש להוריד את השאריות, הורדת כתמי צבע מהחלונות, מהפאנלים ומשאר החלקים של הבית וגם פוליש ווקס להברקת הרצפה, כלולים גם כן בשירותי ניקיון אחרי שיפוץ.
האם יש צורך לבצע גם הדברה במסגרת ניקיון אחרי שיפוץ
מומלץ לפני כניסה לכל בית חדש ובמיוחד אחרי ביצוע השיפוץ, לבצע ריסוס מקדים. מכיוון שעבודות ריסוס והדברה כלולות בדרך כלל ברשימת השירותים של כל חברת ניקיון, תוכלו להזמין שירות זה כחלק משירותי הניקיון שיבוצעו בסיום השיפוץ. זה יבטיח לכם כי למשך כמה שנים לפחות אף מזיק לא יתקרב לביתכם וחומרי ההדברה הידידותיים לסביבה, יאפשרו לכם להיכנס לדירה מיד לאחר סיום עבודות הניקיון וההדברה.
כמה זמן עורך ניקיון אחרי שיפוץ
הזמן שיידרש על מנת לסיים את תהליך ניקיון אחרי שיפוץ, נקבע על פי גודל החלל ועל פי סוג השיפוץ. אם נערך בחלל שיפוץ יסודי, תהליך הניקוי יכול לקחת יום שלם וביום למחרת יבצעו במקום את ההדברה. אם מדובר על שיפוץ חלקי, חברת ניקיון מקצועית תסיים את המשימה תוך כמה שעות בלבד.