יום שלישי, 14 במאי 2013

שלט לבית



שלט לבית
אחד האלמנטים שפוגשים ראשון בכל מבנה אליו מגיעים הוא ללא כל צל של ספק דלת הכניסה של אותו מתחם. על הדלת על פי רוב יימצא שלט כל שהוא אשר נותן מידע על מי שמתגורר או עובד באותו מתחם. יש מגוון עצום ביותר של סוגי שלט לבית, וחשוב מאד לבחור היטב.
מחפשים שלט לבית? לא יודעים באיזה עיצוב לבחור על מנת לשדר את המסר המתאים? שלט לבית יכול לאפשר לכם להיות יצירתיים או לשדר רצינות ויוקרה. שלטים לבית הם האופנה האחרונה בתחום עיצוב הבית והם כבר מזמן הפכו לפריט עיצוב חובה שנמצא  בכל בית. אם גם אתם רוצים שיהיה לכם שלט לבית שיבטא את מי שאתם ואת האווירה הייחודית בבית שלכם, אתם מוזמנים לקרוא את המאמר שלפניכם.


אצל מעצב שלטים לבית או חברה שמייצרת שלטים תעשייתיים
שלט לבית ניתן לרכוש אצל מעצבי השלטים אשר מייצרים אותם בעבודת יד וניתן גם להזמין אותם מחברות שילטו שמציעות גם שילוט לבית. טווח המחירים של השלטים המעוצבים על ידי מעצבים יכול לנוע בין עשרים למאה שקלים והשלטים התעשייתיים יעלו קצת פחות. בחברות שילוט מעסיקים מפיקי דפוס מקצועיים שמתמחים בשילוט, מעצבים שעובדים לבד יבטיחו לכם עיצוב ייחודי שלא תראו אצל אף אחד, הבחירה בידכם.
האם כדאי לגלות על שלט לבית מי גר בו
רבים יטענו כי זה עלול לפגוע בפרטיות ולמסור נתונים שלא כדאי לגלות לאנשים זרים שעלולים להגיע לדלת הכניסה לבית. אחרים סבורים כי שלט לבית הוא בסך הכול גימיק מקורי שנועד על מנת לאפיין את הבית ולבטא את הרוח הייחודית שבו. אם אתם חוששים מחשיפה, בחרו בשלט סולידי עם שם המשפחה בלבד, אם אתם בעלי חוש הומור, לכו על העיצוב האישי.
שלטים מעץ
שלטים מעץ מעניקים לכניסה לבית מראה כפרי ייחודי וגם מאפשרים לשלב על השלט חריטה אומנותית ואלמנטים דקורטיביים. שלט כזה תוכלו להזמין אצל נגרים או אצל מי שמתמחה בייצור ועיצוב שלטים מעץ. עלותם תהיה יקרה יותר בשל מורכבות העבודה ובשל העלות הגבוהה של עץ.