יום שבת, 25 במאי 2013

הרשמה לגולשי ספות 2



הרשמה לגולשי ספות 2 היא אתגר מעניין
רוצים לערוך שינוי מהותי בחיים שלכם? מעוניינים לצאת מהשגרה? רוצים לעבור חוויה אשר מן הסתם לא תשכחו בחייכם? הרשמה לגולשי ספות 2 נפתחת, וגם אתם יכולים להיכנס למסגרת החדשה אשר תשנה את החיים מקצה לקצה. אם ראיתם את העונה הראשונה של גולשי ספות, אתם בוודאי יודעים כי האנשים אשר משתתפים בתוכנית, הם אנשים אשר עוברים מסע בשני כיוונים - גם מסע פיזי בחו"ל, אבל גם מסע לשינוי נפשי עמוק מאד.

האם זה מתאים לכל אחד ואחת?
אין כל צל של ספק כי הרשמה לגולשי ספות 2 אמנם פתוחה לכולם, אך לא מתאימה לכולם. חשוב מאד להבין כי הרשמה לגולשי ספות 2 לא מתאימה רק לאנשים אשר רוצים פרסום וחשיפה. מן הצד השני, היא לא מתאימה רק לאנשים אשר רוצים לערוך שינוי בחייהם. מי שיכולים למלא טופס הרשמה וגם לעבור את האודישנים בהצלחה, הם אנשים אשר משלבים בין השניים - גם רוצים לעבור שינוי, וגם מוכנים להיחשף מול המצלמות.

הרשמה לגולשי ספות 2
  
האם צריך להיות עם אופי מסוים?
אם אתם מבצעים הרשמה לגולשי ספות 2 אין צורך להעמיד פנים אשר יש לכם אופי מסוים. מה שכן כדאי לעשות זה דווקא לחשוף היטב את כל תכונות האופי שלכם. האנשים אשר יעברו בהצלחה את השלבים הראשונים של הרשמה לגולשי ספות 2, הם אנשים אשר יש להם תכונות אופי מאד בולטות, אך גם יש בהם מורכבות מסוימת לצורך העניין. כך לדוגמה אסתי החרדית מן העונה הראשונה היא לא בדיוק האדם החרדי הקונבנציונלי אשר עולה לנו בראש בהקשר הדתי.

כמה זמן התהליך לוקח בסופו של דבר?
יש לקחת בחשבון כי אחרי שתמלאו את הטופס של הרשמה לגולשי ספות 2, יחלפו מספר שבועות ואפילו חודשים עד אשר ההפקה תתחיל. יש גם לקחת בחשבון כי מי שיבחרו עבורכם את יעד המסלול יהיו באופן טבעי אנשי ההפקה של התוכנית, ועל כן יש להגיע לאודישנים של התוכנית הזו בראש פתוח לחלוטין, ולהיות מוכנים להתנסויות השונות.